Ali Sürücü
Ali Sürücü
Ali Sürücü

Çukur 2.Sezon bölüm fragman analizleri bu kanalda
Kanalımız videolara devam edicektir. Tüm videolarımız teliften kaldırılmıştır. Kanal bitti satıldı gibi bir durum söz konusu değildir. Adıma açılan kanallar sahtedir. Kısa sürede kapatılacaktır. Yasal Süreç dolayısıyla çukur ile ilgili video gelmeyecektir. Kısa süre içersinde sorunun çözülmesini bekliyoruz. Süreç olumlu sonuçlanınca çukur videoları devam edecektir.

YORUMLAR
  1. author

    Ali SürücüAylar önce

    Kanalımız videolara devam edicektir. Tüm videolarımız teliften kaldırılmıştır. Kanal bitti satıldı gibi bir durum söz konusu değildir. Adıma açılan kanallar sahtedir. Kısa sürede kapatılacaktır. Yasal Süreç dolayısıyla çukur ile ilgili video gelmeyecektir. Kısa süre içersinde sorunun çözülmesini bekliyoruz. Süreç olumlu sonuçlanınca çukur videoları devam edecektir.

  2. author

    DİZİ AnalizAylar önce

    *ARKADAŞLAR BU KANALA ARTIK VİDEO GELMİCEK DİZİ ANALİZ KANALINA YANİ BU YORUMU YAZAN KANALA TAŞINDIK BURAYA ABONE OLUN AKTİFLİK ARTSIN LÜTFEN HERKES PAYLAŞSIN*

  3. author

    DİZİ AnalizAylar önce

    *ARKADAŞLAR BU KANALA ARTIK VİDEO GELMİCEK DİZİ ANALİZ KANALINA YANİ BU YORUMU YAZAN KANALA TAŞINDIK BURAYA ABONE OLUN AKTİFLİK ARTSIN LÜTFEN HERKES PAYLAŞSIN*

  4. author

    DİZİ AnalizAylar önce

    *ARKADAŞLAR BU KANALA ARTIK VİDEO GELMİCEK DİZİ ANALİZ KANALINA YANİ BU YORUMU YAZAN KANALA TAŞINDIK BURAYA ABONE OLUN AKTİFLİK ARTSIN LÜTFEN HERKES PAYLAŞSIN*

  5. author

    DİZİ AnalizAylar önce

    *ARKADAŞLAR BU KANALA ARTIK VİDEO GELMİCEK DİZİ ANALİZ KANALINA YANİ BU YORUMU YAZAN KANALA TAŞINDIK BURAYA ABONE OLUN AKTİFLİK ARTSIN LÜTFEN HERKES PAYLAŞSIN*

  6. author

    NEFRET OYUNAylar önce

    telif yedin yetmedi bide kanalınmı giti kardeşim geçmiş olsun

  7. author

    Ali SürücüAylar önce

    Kamuoyuna Duyurulur. TRreporter videolarımıza ilgili şirket tarafından telif hakkı talebi oluşturuldu ve 1 adet ihtar aldık. Kanala video yüklemekte sorun yok. Yeni videolar yüklenecektir. Telif hakkı taleplerinin doğru olmadığını düşündüğümüzden avukata başvurulmuştur. Avukat yasal süreç için gerekli hazırlıklara başlamıştır. Bu süreç içersinde diziyle alakalı video gelmeyecektir. Siz takipçilerimizle irtibatı kesmemek adına canlı yayınlar yapılacaktır. Yayınlar dizi başlıklı olmayıp kapak resimleri diziyle alakalı olmayacaktır. Gerekli işlemler için var gücümüzle çalışıcaz bu zor günlerimizde bizi destekleyen takipçilerimize çok teşekkür ediyorum. Umarım yasal işlemler olumlu sonuçlanır sesimizi herkese duyurup en iyi projelerle karşınıza çıkarız. Sizleri seviyorum. #alisürücüpesetmez

  8. author

    UnixBeyAylar önce

    lan bütün videoların silinmiş dırırı

  9. author

    naz nurAylar önce

    abi facebok nu söle istek atim

  10. author

    Numan TamarAylar önce

    ya telif yedi tüm videoları sildi yada kanal çalındı

  11. author

    mustafa atlıAylar önce

    ne oldu lan

  12. author

    Çağan KuluAylar önce

    noldu lan

  13. author

    X EnchAylar önce

    kanala telif attı çukur

  14. author

    Dİ yusuf ÇİFTÇİAylar önce

    kardeşim hesabınımı çaldılar

  15. author

    Tekno KafaAylar önce

    kanalda nie video yok

  16. author

    TARİH.Ç2 aylar önce

    yeni video nerde hani

  17. author

    Ali Sürücü2 aylar önce

    ÇUKUR YENİ SEZON Discord ailemize katılabilirsiniz!! discord.gg/TmvKNAn Discord

  18. author

    Jr. Osman2 aylar önce

    dc kanalını atar mısın abi buraya sana çukurla alakalı bişeyler atıcağım

  19. author

    Cumali Koçovalı2 aylar önce

    *getirin opiçleri*

  20. author

    RAMAZAN YANİ2 aylar önce

    onedio.com/haber/cukur-un-buyuk-abisi-cumali-kocovali-yi-canlandiracak-necip-memili-hakkinda-20-sey-837611 cumali açıklanmış bi video at kardeşim

  21. author

    Game Store2 aylar önce

    abi video niye koymuyorsun

  22. author

    MERAKLI MİKROFON3 aylar önce

    ABI SEELAM SANA BIR SEY DIYORUM INISTAGRAM HESABIN VARMI TAKIP EDICEMDE CANIM ABIM

  23. author

    FLANKES3 aylar önce

    trreporter.com/v/video-O3HIHu8hRLg.html bu kanal videonu atmış benim videomuda atmıştı telif attım sen de telif at

  24. author

    Evrim Ada Simsek3 aylar önce

    CANIM ABİM 10 DK YAPMA ÇABALARI ABİ :D

  25. author

    cahangir memedov3 aylar önce

    SELAM ABI