Herşey Dahil
Herşey Dahil
Herşey Dahil

Biz Herşey Dahil olarak ve size TRreporter'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz.
Herşey Dahil Kanala Abone Olunuz..
Destekleriniz için Teşekkürler...
Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
reklam@herseydahilhd.com
Videolarda telif hakkı olanlar mesaj gönderebilir. Anlaşmazlık durumunda o video, fotoğraf ve ya müzik kaldırılacaktır.
Videos copyright send message. In the event of dispute, that video, photo and music will be removed.
Vídeos copyright enviar mensagem. Em caso de litígio, aquele vídeo, foto e música serão removidos
Vidéos d'auteur envoient message. En cas de litige, ce vidéo, photo et musique seront supprimés.
Видео авторских отправить сообщение. В случае спора, что видео фото и музыки будут удалены
動画の著作権は、メッセージを送信します。そのビデオ、紛争が発生した場合、写真や音楽が削除されます。
ملفات الفيديو المؤلف إرسال رسالة. في حالة حدوث نزاع، هذا الفيديو، سيتم إزالة الصور والموسيقى.

YORUMLAR
  1. author

    Gasymov Games3 aylar önce

    kopiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çekiyooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  2. author

    Gasymov Games3 aylar önce

    çüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüşşşşşşşşş

  3. author

    Gasymov Games3 aylar önce

    yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh

  4. author

    Gasymov Games3 aylar önce

    kontrol ettim rus kanalı daha önce video yapıyo

  5. author

    Gasymov Games3 aylar önce

    bu arada rus kanalın adı (rus harfleri) Мастерская Настроения

  6. author

    Gasymov Games3 aylar önce

    rus kanaldan calıyon sonra beleş para oooh miiiiiisss

  7. author

    Moral G3 aylar önce

    Clickbaitin kitabını yazmış bu adam

  8. author

    Serdar YILDIRIM3 aylar önce

    Bilimsel tarzda videolar hazırlamak isterken mantık dışı iddaa karmaşa videolarıda hazırlayarak yayınlamakdan vazgeçmiyorsunuz müslüman bir ülke nin insanlarına da hitap ediyorsunuz yorumları okuyorum zaten merak etmeyiniz çoğu da ölümsüzlük gibi bilime ters düşen konuları insanlar ya tepki ile yada alay ederek cevap veriyorlar bilimsel mantıksal ve neden sonuç ilişkisine dayanan bilimle alakalı merak uyandıran videolar yayınlasanız bundan daha iyi olacak tabi maillerimize cevap bile veremiyorsunuz neden yaptığınız yayınladığınız şeyin sizde mantıklı olmadığını biliyorsunuz amacınız halka saçma bilgi vermekten çok reklamlar üzerinden para kazanıp çok izlenmek ama tabiki amacınız bu olmalı ama lütfen sırf bunun ALLAH ı yok sayan iddaa bilgileri video olarak yayınlamayın Allaha İnanmıyor olabilirsiniz saygı duyarım ama yayınladığınız kitlenin çoğu müslüman

  9. author

    YEKZAT TV4 aylar önce

    nasıl engellenir bu sayfa ??

  10. author

    b ylmz4 aylar önce

    Kanka bize bilgi veriyon da daha sen kanalın adının nasıl yazıldığını bilmiyon onu napcaz

  11. author

    Serdar YILDIRIM4 aylar önce

    trreporter.com/v/video-_vKGnfKKg7A.html (Bilim Adamlarının Genleriyle Oynadığı 10 Çirkin Hayvan!) BAŞLIĞINI ATARKEN HİÇ Mİ UTANMADINIZ..!! ALLAHA İNANMIYOR MUSUNUZ ALLAHIN YARATTIĞI VARLIKLARA ÇİRKİN DEMEYE YAZIK!! SİZE

  12. author

    Just Fun4 aylar önce

    Nasıl engelleyebilirim bu primci,clickbaitci gerizekalıyı? karşıma çıkmasın daha fazla.

  13. author

    Overlord3545 Tr4 aylar önce

    Bu Kanal Clickbait yapıyor diye aboneliğinden çıktım

  14. author

    Eda Gül KÖSE5 aylar önce

    ya sana aboneydim herşey dahil ama ikide bi vidyo yükleyince bildirim gelince sinir oldum aboneliğimi çektim

  15. author

    MARUL5 aylar önce

    abi videoların çok güzel clickbait diyolar kafana takma videoların çok güzel abi organ mafyası değilim ama bi kalbini alırım :)

  16. author

    Yağmur6 aylar önce

    NOLUR ŞU KANALIN ADINI DÜZELTİR MİSİNİZ? ŞEY AYRI YAZILIR YAHU!

  17. author

    Kayzer Soze6 aylar önce

    şey ayrıııı

  18. author

    AMID UNAYEV6 aylar önce

    Merhabalar, vidyolarinizi izliyorum. Bi kac gun icersinde yep yeni bir sosyal medya ile karshinizda olucaz. Facebook ve instagramdan daha etkili ve populer olucak. (whatsappdan bana yazin) Telefon: +994514203052 Saygilarla, Amid Unayev

  19. author

    elif elif6 aylar önce

    Clickbait ustası , daha her şey kelimesinin nasıl yazıldığını bilmeyen bir cahil nasıl bu kadar izlenme alabiliyor şaşırıyorum.Dünyanın adaleti...

  20. author

    Pro Gaming6 aylar önce

    bi tipini göster

  21. author

    Elgiz Mirzeyev7 aylar önce

    dahi

  22. author

    celal çetin7 aylar önce

    abi toplam kaç videon var

  23. author

    EMRE KARA7 aylar önce

    iyi geceler videolarınızda o resimde hafifce zoom nasıl yapıyosunuz ?

  24. author

    REAL MC7 aylar önce

    H HE HER HERŞ HERŞE HERŞEY HERŞEYD HERŞEYDA HERŞEYDAH HERŞEYDAHİ HERŞEYDAHİL HERŞEYDAHİ HERŞEYDAH HERŞEYDA HERŞEYD HERŞEY HERŞE HERŞ HER HE H

  25. author

    Richard Downson7 aylar önce

    İyi işmiş aslında ha, uydur uydur ipe diz. Movie maker videoları yap arkaya ses kaydı koy paraları götür. Telif sorunu da yok...

  26. author

    Richard Downson7 aylar önce

    Tam bir “clickbait” kanalın var kardeş. TRreporter senin gibileri yasaklamalı. Halk zaten cahil...

  27. author

    Tainted Rebels7 aylar önce

    Herşey dahil nedir ya? salak olsam herşey yazarım salak değilseniz buyrun düzeltin şu kanal adını "Her şey Dahil"

  28. author

    Just Natsuki7 aylar önce

    Şey ayrı

  29. author

    rahman saklı8 aylar önce

    kötü bir kanal

  30. author

    Sercan Kocaeli8 aylar önce

    bu kanal youtubede gordum gorelı en ama en gereksız kanal sacma sapan fotolarla derlenmıs slayt aq kanalı hepte karsıma cıkıyor

  31. author

    Ayse Ilke Gozun8 aylar önce

    Videolarının kapak fotoğraflarına yanıltıcı fotoğraflar koyuyorsun.Veya yanıltıcı video başlıkları koyuyorsun.En rahatsız edici şey de o videoların izlenmesi..

  32. author

    Alper ERDEM9 aylar önce

    Aynen herkes gibi her şey ayrı yazılır demeye geldim...

  33. author

    apo ksdk9 aylar önce

    sesi nasıl böyle ayarlıyorsun bir çok videoda aynı ses ama farklı tonlar kullanılıyor

  34. author

    Mert AY9 aylar önce

    Biz Herşey Dahil olarak ve size TRreporter'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Misyonundan sapmışsın sen.

  35. author

    İsimsiz Şahıs9 aylar önce

    Slm Abi Kanalın Süper Ama Kemal Sunal ın Film Çekim Sıralarını Da Çekersen Seviniriz.

  36. author

    PoinT BlanK TrollE10 aylar önce

    ayri yazilir sey

  37. author

    Arda artman11 aylar önce

    amk herşeyin yalan göt bişey bil öyle vidio koy

  38. author

    deniz hüseyin parlak11 aylar önce

    abi benc videolar çok ileri gidiyor bence

  39. author

    imge11 aylar önce

    şey ayrı yazılır lütfen artık düzeltin

  40. author

    isimsizYıl önce

    lütfen içeriğinizi biraz daha insanları uyandırıcak şekilde yapınama yinede bazı videolarınız güzel

  41. author

    Furkan GültekinYıl önce

    trreporter.com/v/video-wEsZJyHDpEw.html adam çalmış haberin ola

  42. author

    Betül ŞahinYıl önce

    Herkes şey ayrı yazılır yazmış artık kanal adını değiştirsen mi?

  43. author

    ömer karaYıl önce

    www.radikal.com.tr/cevre/marastaki-bu-golun-sirri-cozulemiyor-1035439/

  44. author

    Kenan AgayevYıl önce

    hersey dahil

  45. author

    Mustafa Kerem GÜRYıl önce

    Herşey değil Her şey olacak şey kelimesi ne olursa olsun ayrı yazılır

  46. author

    Fikir DosyasıYıl önce

    Fikir Dosyası Candır Herşey Dahil Babacandır