No video :(

Çarpışma 3. Bölüm 2. Fragman

YORUMLAR

  1. Nesi Abdullayeva

    Nesi Abdullayeva17 gün önce

    dizi degil star wars mubarek tum yeni oyuncu camiasinin yildizlari bir arada

  2. Liliana Stoican

    Liliana StoicanAylar önce

    Carpisma ioc lutfen ep 7

  3. Amanda Cenry

    Amanda Cenry2 aylar önce

    ONUR SAYLAK DA BU DIZDE IYICE PATLADI HEALL OLSUN d:

  4. Amanda Cenry

    Amanda Cenry2 aylar önce

    SENI GORDUGUME SEVINDIM KADIR :d

  5. ecem albayrak

    ecem albayrak2 aylar önce

    Muhteşem ikiliye de bakın arkadaşlar ziyan olmasın güzelim dizi

  6. Vision Power

    Vision Power2 aylar önce

    Gercek dizi budur trreporter.com/v/video-v7p6G5LtBVI.html

  7. Vusal Meherremli

    Vusal Meherremli2 aylar önce

    guzel bir az daha aksiyon olsa girecek bu dizi piyasaya ..... Oyuncular super ... en guzelide kerem .... supersin akilli bir hamle ....

  8. Jack Daniel's

    Jack Daniel's2 aylar önce

    👍

  9. Quliyeva Sudabe

    Quliyeva Sudabe2 aylar önce

    Super dizi yaa

  10. TheBady6

    TheBady62 aylar önce

    Cuándo dan el bolum en Turquía ?

  11. tuğba yılmaz

    tuğba yılmaz2 aylar önce

    Dizinin müptelası oldum. Kıvanç varsa hertrlü izlerim birtek izlemediğim dzisi suana kadar cesur ve güzel oldu.

  12. Zuhal Okur

    Zuhal Okur2 aylar önce

    Dizi güzel ya valla👏

  13. Delil D

    Delil D2 aylar önce

    Bu dizi tutmaz aga yarrak gibi dizi

  14. Ege Kara 2

    Ege Kara 22 aylar önce

    Gta gibi dizi he

  15. Ahmet Timur

    Ahmet Timur2 aylar önce

    amraha kellik hiç yakışmıyo

  16. sena yılmaz

    sena yılmaz2 aylar önce

    Manyak bi dizi

  17. Suleyman Cukur

    Suleyman Cukur2 aylar önce

    Bugün günlerden Çarpışma

  18. Batuhan Ergün

    Batuhan Ergün2 aylar önce

    Alperen duymazzzz ❤❤❤

  19. B İ O İ

    B İ O İ2 aylar önce

    Keremi kim dövdü lan

  20. morqanvLkn

    morqanvLkn2 aylar önce

    Onur Saylak neden bu kadar muhteşem oynuyor :)

  21. Bir GENÇ KIZ

    Bir GENÇ KIZ2 aylar önce

    Sonda ki filmin fragmanını niye her kanal veriyor ya ne alaka?

  22. aliseydi erdem

    aliseydi erdem2 aylar önce

    mk bu nasıl atmış la 3 aydır koşuyor hala gelecek

  23. Ozan Altunsoy

    Ozan Altunsoy2 aylar önce

    00:18'de başlayan müzik♥♥

  24. Meryem  Üzüm

    Meryem Üzüm2 aylar önce

    Ay çok iyiiiii!!!!!!

  25. Yakup Alakuş

    Yakup Alakuş2 aylar önce

    Muthiş dizi yaa

  26. Yiğit A.

    Yiğit A.2 aylar önce

    Kerem 😊😊😊 Adam gibu adam kivanc tatlitugdan daha çok seviyom lan

  27. Lara Elektrik

    Lara Elektrik2 aylar önce

    Bu kizi niye bas role secdiler...((( hec yakismiyor Kivanca...donuk surat

  28. Tamerlan Zamanov

    Tamerlan Zamanov2 aylar önce

    Diziye Fetö dizisi diyenler insanlar o kadar emek veriyor vicdanınız olsun birilerini karalamak ne kolay darbe girişiminde Kıvanç destek gezisinde Kenan Çağatayla birlikte karısı da yanında en çok destek olanlardandı bi susun Allah aşkına bırakın bu boş işleri!!!

  29. arda özçelebi 05

    arda özçelebi 052 aylar önce

    Çukurova dizisini izleyen kitle orta yaş.kitles bu yüzdende dizi mobilde daha çok ilgi görüyor çarpışma daha genç bir kitleye sahip

  30. Seva Mamedova

    Seva Mamedova2 aylar önce

    arda özçelebi 05 aynen

  31. film izle

    film izle2 aylar önce

    Cok guzel olmus 👍👍👍👊👊👊

  32. amasyali pasa

    amasyali pasa2 aylar önce

    Bomba gibi bir Dizi 💣💣💣👍

  33. yorgun yolcu

    yorgun yolcu2 aylar önce

    Sikecem bold pilotunuzu her fragmanda var anladik ay yapim buyuk ise imza atmis ama yeter mk heryerde veriyonuz fragmani

  34. Hasan Sakık

    Hasan Sakık2 aylar önce

    Hastanede ki konuşmada tüylerin kaktüs olduğu an

  35. Necati küçük

    Necati küçük2 aylar önce

    Senaryo matematiğinden anlayan bir Allah kulu yok mu orada. . Kıvanç var Elçin var diye oyuncuyla iş tutturma devri geçti alooo. .

  36. Taşkın menteşe

    Taşkın menteşe2 aylar önce

    Kanalıma abone olur musun

  37. Cafer Dinler

    Cafer Dinler2 aylar önce

    Senaryosu yurtdışından alıntı bir dizi mi bu?

  38. LİFEGUARD BİG BOSS

    LİFEGUARD BİG BOSS2 aylar önce

    ONUR SAYLAK OYNUYORYA EFSANE 🖒

  39. Nasıl Yaani

    Nasıl Yaani2 aylar önce

    Bize destek olmak için kanalımıza abone olur musunuz ?

  40. seb kh

    seb kh2 aylar önce

    Laor mer ter 😂

  41. S. B

    S. B2 aylar önce

    Bayıldım 😍😍😍😍😍

  42. S. Aliyev

    S. Aliyev2 aylar önce

    0:16 daki mimikler kivancin oyunculugu 👍

  43. çağdaş şentürk1903

    çağdaş şentürk19032 aylar önce

    Abiiii kıvanç be sonunda kuzeyyyy geri döndüüü

  44. pınar ve ipek

    pınar ve ipek2 aylar önce

    Kıvanç Tatlıtuğ 😍👏👏👏

  45. Royse Renat

    Royse Renat2 aylar önce

    Dizi cok basarili ilk bolumler genellikte boyle oluyor zaten tek umidim sonuna kadar ayni heyecanla izlemek. Burdan senariste sesleniyorum *Hersey tadinda guzel insALLAH diziyi saptirmadan tadinda bitirirsin....*

  46. Murat ti

    Murat ti2 aylar önce

    Dizi internete koyulmuyo tv den reyting kassin diye.. Amina koyduklarim o saatte calisiyoz nasil tv den bakalim

  47. Hakan Yavuz

    Hakan Yavuz2 aylar önce

    İbne dizisiii

  48. Yakup Bat

    Yakup Bat2 aylar önce

    Kerem işleri karıştırıyorrr

  49. Bahadır İnal

    Bahadır İnal2 aylar önce

    bu dizi en az 2 sezon sürer neler neler olur daha

  50. shimo ahmed

    shimo ahmed2 aylar önce

    😍😍😍😍

  51. Cihan Unal

    Cihan Unal2 aylar önce

    Arkadaşlar bu diziyi iyi takip edin feto piçinin kurmaca gizli derin elemanlarına hitap eden bir dizi (mesela 2 bölümde çarpışma sahnesinden önce verilen plaka FGH empati kurun derim adamlar nasıl mesaj vereceklerini iyi biliyorlar. Şuan o sahneyi kaldırdılar plaka anons sahnesini izlerken iyi dikkat verin kullanılan sözler arka plan dikkat edin . Ezel dizisinde olduğu gibi oyuncuların kabahati Yok senarist ve yönetenler cemaatçi

  52. Özlem ÖZ

    Özlem ÖZ2 aylar önce

    13bölüm final

  53. Muhammet

    Muhammet2 aylar önce

    0.16 saniyede müziğin girişi efsane

  54. ismail Ayyildiz

    ismail Ayyildiz2 aylar önce

    Kuzey gitmis kadir gelmis valla cok begendim diziyi bugun izledim 2 bolumu birden gayet iyi sıkmadi izlerken

  55. Anıl Demiral

    Anıl Demiral2 aylar önce

    Seni bütün zaaflarindan paramparça edicem

  56. mervandtwinnies

    mervandtwinnies2 aylar önce

    Şimdiden merak ettiğim karakter; Kadir’in annesini kim oynayacak? 🤔😄

  57. Open Source

    Open Source2 aylar önce

    Rıza Kocaoğlu oynayacak :D:D:DD

  58. Moon Light

    Moon Light2 aylar önce

    Sağlam

  59. Ali SUBAŞI

    Ali SUBAŞI2 aylar önce

    Kesinlikle muhteşem bir uygulama.İstediginiz kadar foto yükleyerek daha fazla para kazanabilirsiniz hem eğlenerek, hem sohbet muhabbet ederek hemde yeni başka yüzlerle tanışarak cevreniz genisleyebilir.Benden size söylemesi diğer programlar gibi zorunlu şeyler yapmaya zorlamiyor 💪💪👊👊👍👍 Para kazanmanın en kolay yolu. Fotoğraflar yükleyerek, beğeni alarak ve arkadaşlarını da davet ederek daha çok kazanabilirsin.Tek yapman gereken verdiğim linkten üye olman. www.whatsaround.com/signup/rYAnW

  60. Svl Svl

    Svl Svl2 aylar önce

    Kerem'in sevgilisini 5 yildir düzüyormuş kankası

  61. ilayda yücel

    ilayda yücel2 aylar önce

    tek kelimeyle muazzam olmuş dizi ya saçma salak diziler yerine hep böyle diziler çıksa keşke

  62. Karima mimi

    Karima mimi2 aylar önce

    يريت القنوات التركية تقوم بالترجمة المسلسلات وبرنامج الطبخ أنا من عشاق التلفزيون التركي وشكرا 😍😍😍

  63. Murat Gulmez

    Murat Gulmez2 aylar önce

    Muhteşem bir dizi

  64. Kader Durmaz

    Kader Durmaz2 aylar önce

    Ne güzel haykiriyo be onur saylak

  65. Edilene   Matos

    Edilene Matos2 aylar önce

    😱

  66. MrymFB 1907

    MrymFB 19072 aylar önce

    Bir hayırlısıyla şampiyon vizyona girseydi iki de bir adam bağırıyor 🤯

  67. sevgi meleği

    sevgi meleği2 aylar önce

    Ööfff öööfff yıkıldı

  68. Samet Sari

    Samet Sari2 aylar önce

    İstiklal Caddesinde ki sahneyi görüp aklına EZEL gelen tek ben miyim ?

  69. Selin Selin

    Selin Selin2 aylar önce

    fragman bağımlılık yaptı dizi zaten mükemmel 👍

  70. Ertan Keles

    Ertan Keles2 aylar önce

    Bolt pilot tan nefret edenler buradami

  71. CRks

    CRks2 aylar önce

    At yarislarin da para mi gelmiyor da zirt pirt su bos filmi gosterip duruyorsunuz? IZLEMICEM, internete dusse dahil I Z L E M E M, gosterip durmayin sunun fragmanini, yeter be....

  72. fatma khawam

    fatma khawam2 aylar önce

    Senaryo guzel ama arada cok durgun giygidi sahneler var :)

  73. Dilara Yıldırım

    Dilara Yıldırım2 aylar önce

    Ayy seni gördüğüme sevindim demesi 😂

  74. Erdem Sağlam

    Erdem Sağlam2 aylar önce

    Fragman çok üst düzeyde tek kelime helal olsun müthiş bir oyunculuk ve ekip işi 👏👏👏👏👏

  75. Zeliha Taş

    Zeliha Taş2 aylar önce

    çok iyi

  76. Atakan demir

    Atakan demir2 aylar önce

    15 saniyede ki bakış ne öyle ya 😮

  77. Leman O

    Leman O2 aylar önce

    Onur Saylak müthiş

  78. Suleyman Mun

    Suleyman Mun2 aylar önce

    Bırakın çukuru kalite dizi budur😎

  79. XzibiT -

    XzibiT -2 aylar önce

    Ne dizi manyağı bir milletiz aq

  80. gamer totem

    gamer totem2 aylar önce

    ekşın diyosun

  81. Kendin Yap

    Kendin Yap2 aylar önce

    trreporter.com/v/video-r5obPhW04AQ.html&t=14s Bu nasıl bi kedi ya :)

  82. Raquel Herber

    Raquel Herber2 aylar önce

    Carpisma en español por favor!!!

  83. Stairs

    Stairs2 aylar önce

    Kadirin ailesini ölmesinde vesiledir ama ölmesini istememiştir öldükden sonra pişman olsada kadir affetmiycektir 😂😂 abone olun

  84. Vedat Cetin

    Vedat Cetin2 aylar önce

    Ula Kivanc abi nasil okadar rahat rahat istiklal’de yuruyo desene memleket hep arap doldu hsshshsaq

  85. İbrahim Kısacık

    İbrahim Kısacık2 aylar önce

    Abi bir an önce perşembe gelsin yoksa ölücem heycandan

  86. Adsiz Adsiz

    Adsiz Adsiz2 aylar önce

    0:14 paramparça edəcəm. necədə ürəkdən

  87. Hayri Alatan

    Hayri Alatan2 aylar önce

    Arkadaslar Dizinin tutmasi İcin Persembe tv Basinda olalim

  88. aynur güneş

    aynur güneş2 aylar önce

    BU NE EFSANE KIVANÇ TATLITUĞ YAVVVAŞŞS

  89. Buğlem Çakır

    Buğlem Çakır2 aylar önce

    Müthiş bir fragman.

  90. Tasnime Laroussi

    Tasnime Laroussi2 aylar önce

    جميل جداً جداً بالتوفيق💖

  91. Sakat Oyuncu

    Sakat Oyuncu2 aylar önce

    bit.ly/2PWv8mK Ne izlesem diye düşünmeye son her türlü liste bizde filmlerden,dizilere ve hatta animelere kadar herşey bizim listelerimizde ayrıca reklamda yok

  92. Mustafa Thamer

    Mustafa Thamer2 aylar önce

    Profesyonel bi oyuncu

  93. şilan aydın

    şilan aydın2 aylar önce

    Süper abi ya

  94. martha solomon

    martha solomon2 aylar önce

    Seni gördüğüm sevindim böyle devam ke-mre

  95. şenol usta

    şenol usta2 aylar önce

    zamanla veli iyilerin yanına geçicek.. daha kötü biri çıkıcak

  96. duman kaya

    duman kaya2 aylar önce

    Onur saylaktan muhteşem bir performans tüylerim ürperdi harikasın

  97. my mastema

    my mastema2 aylar önce

    ya yeter yeter ne şampıyon fılmıymış ya heryerde ilk başlarda bi ilgi cekıcı geldi ama soguttular gına geldı gıtcektım vazgectım yeter!

  98. SantiReisS*

    SantiReisS*2 aylar önce

    bi an boldpilot çıkıcak sandım aq

  99. Kader Durmaz

    Kader Durmaz2 aylar önce

    Onur saylak iyi oynamış be

  100. Kader Durmaz

    Kader Durmaz2 aylar önce

    Onur saylak iyi oynamış b3

  101. Mehmet Emin Diler

    Mehmet Emin Diler2 aylar önce

    Seni gördüğüme sevindim -- Reis bu bölüm coşuyor :)

  102. Mr Alex

    Mr Alex2 aylar önce

    sizin bold pilotuvuzu sikim ya..