Çukur 2. Sezon 16. Bölüm Fragman - Büyük Final !

YORUMLAR

  1. Cool takım

    Cool takımAylar önce

    çukur bitemez

  2. Eren Karadeniz

    Eren KaradenizAylar önce

    Açmayin şom agizinisi

  3. Serhat Çiftçiler

    Serhat ÇiftçilerAylar önce

    Hayır ya çukur bitmesin böyle diziler gelmez ya bir daha

  4. Ayse Babac

    Ayse Babac2 aylar önce

    Hayır bitirmeyin nolursunus !!!! Lütfen

  5. Muscialy.

    Muscialy.2 aylar önce

    show tv de hangi dizi bu kadar guzel lan yeni gelinde final çukurda final meleklerin aşkı final oldu içerdede final oldu hangi dizi kaldı lan

  6. Muscialy.

    Muscialy.2 aylar önce

    Yaw hehe!

  7. KARACA OĞLAN ツ

    KARACA OĞLAN ツ2 aylar önce

    Çukurun finali minali yok

  8. Raziye Solmaz

    Raziye Solmaz2 aylar önce

    Ya korktum yaaa

  9. Hüseyin Altundağ

    Hüseyin Altundağ2 aylar önce

    Benim alamadığım neden sadece sen biliyorsun bunu bir-tek ben mi duymadım 'ya da bilmiyor muyum siz kim oluyorsunuz

  10. Merve Oztunc

    Merve Oztunc2 aylar önce

    Cok beklersiniz anca uydurun

  11. Kamran Hüseynov Official

    Kamran Hüseynov Official2 aylar önce

    Çukur 3 sezon deyil 3sezonda çox reting yığsa davamı gelicek narahat olmayın

  12. Ayhan Mustafayev

    Ayhan Mustafayev2 aylar önce

    Anladimda herkesmi gerizekali olur? Sezon finali yazilmis. Millet bitmesinde bitmesin. Hem bunu senaristlerden baska kimse bilemez. Finali yani.

  13. Qeribe Gulusova

    Qeribe Gulusova2 aylar önce

    Offf ya bir dizi daha mı bitiyo bitmesin Cukurr

  14. S.Murat Özdenizmen

    S.Murat Özdenizmen2 aylar önce

    Bu dizi 3 sezon cekilmez...iyicene arapsacina dondu....

  15. Fatma Orhan

    Fatma Orhan2 aylar önce

    ALLAH BU DIZIYE ARKA SOKAKLAR ÖMRÜ VERSIN 🙁

  16. seymur camalzade

    seymur camalzade2 aylar önce

    1ci sezon cok guzeldi 2 ci sezon biraz kotu oldu bana gore

  17. Orxan Ali

    Orxan Ali2 aylar önce

    Uzandıqca dadı qaçır

  18. Akın Demir

    Akın Demir2 aylar önce

    Sevdiğimiz herşey gitti bari çukurumuza dokunmayın.

  19. erdem ikiz

    erdem ikiz2 aylar önce

    arka sokakların bitmedigi yerde behzat c,leyla ile mecnun,ezel bitti simdide bu 3 sezon da bitecekmis...koçavalılar riza'nin ekibini de bitirse ya ;) 20milyonluk nufusu olan sehirde 5-6 polis ve 1 doktor isi goturuyor...yamac tak.kulakligi su ise bi el at da :) :)

  20. erkan Ünal

    erkan Ünal2 aylar önce

    Kurtlar vadisi gibi yıllarca sürecek diyenler ?

  21. tarafsiz köse

    tarafsiz köse2 aylar önce

    Dizi boka sardi zaten acil final olsun zaten aksin meke gina getirtti bize

  22. CUMALİ KOÇOVALI

    CUMALİ KOÇOVALI2 aylar önce

    Ooohoo daha 2 yıl falan var mis.

  23. Emre Güngör

    Emre Güngör2 aylar önce

    Yok ya bu sezon bitirirler Bu arada Video süper olmuş ha

  24. sena koçovalı

    sena koçovalı2 aylar önce

    Hayır final olmasın yeni ailemi alıştırdım ulan babam bile izliyor

  25. Aras Topçu

    Aras Topçu2 aylar önce

    biz cukur dizisinin final olmasini istemioz

  26. BABACAN 'S

    BABACAN 'S2 aylar önce

    bu arada bence 3 sezon daha mantıklı bu sezon biterse üzülürüz çünk her pazartesi akşamı çukura alışmışız

  27. BABACAN 'S

    BABACAN 'S2 aylar önce

    yok kardeşim yapmaz

  28. Qalite

    Qalite2 aylar önce

    Reyting rokertmeni bir dizi neden final yapsın ki her pazartesi en az 10 milyon kişi izliyo

  29. Cumali Koçovalı

    Cumali Koçovalı2 aylar önce

    Click bait

  30. Ersin Cetin

    Ersin Cetin2 aylar önce

    Çukur daga finali açıklanmamış sen nerden biliyon mal 😂😂😂

  31. Yamaç Koçovalı

    Yamaç Koçovalı2 aylar önce

    Ben bitti demeden bitmez

  32. Batın Çapar

    Batın Çapar2 aylar önce

    bence daha erken yapmalılar tadında bıraksınlar bıraksınlarki yeni guzel dizi yapsılar (bu benim görüşüm)

  33. Nuratin Nuri

    Nuratin Nuri2 aylar önce

    Cukur final olursa oluruz cukur

  34. aras bulut

    aras bulut2 aylar önce

    4 sezonda bitecek

  35. Erkan AYDIN

    Erkan AYDIN2 aylar önce

    Çalıntı video Ali Dürücüden çalmışsın

  36. CJ Oyun

    CJ Oyun2 aylar önce

    Neden sscma bilmeden paylasiuorsun

  37. Emre Keskin

    Emre Keskin2 aylar önce

    At yalanı sıkıyım inanani

  38. Ece yılmaz

    Ece yılmaz2 aylar önce

    Biz çukuru bırakırız ama çukur bizi bırakmaz! Değil çukur bizi bırakır ama biz çukuru bırakmayız! vs bence çukur

  39. Gulumser Talipoğlu

    Gulumser Talipoğlu2 aylar önce

    Her hafta pazartesi çukurun yeni bölümünü zaten iple çekiyorum final falan olmaz bu kadar reytingi tavan yapan dizi bitmez 3 sezon iyi herşey tadında kalır ama ben yine izlerim ki bitse bile ❤️Çukuru❤️

  40. Husein Filter

    Husein Filter2 aylar önce

    Cukur bitemes bitmesin

  41. lucas YILMAZ

    lucas YILMAZ2 aylar önce

    Kuzulardan sonra sictilar

  42. وأخبار العالم كورة

    وأخبار العالم كورة2 aylar önce

    اجمل مسلسل طوووووب

  43. Aysel Abdullayeva

    Aysel Abdullayeva2 aylar önce

    Yaptirmayiz

  44. Hazel Nehir Kisioglu

    Hazel Nehir Kisioglu2 aylar önce

    3.sezonda yapcaklar diye duydum.

  45. Sefa yalçın

    Sefa yalçın2 aylar önce

    Emmi nin bir sözü vardır "sen çukuru bitirirsin ama Çukur seni bitirmez" diye o yüzden final falan yok devam yani

  46. ERDEM KONAK

    ERDEM KONAK2 aylar önce

    ÇUKUR DAN ÖNCE FİNAL YAPILMASI GEREKEN ÇOK DİZİ VAR

  47. Berkay' ın Kanalı

    Berkay' ın Kanalı2 aylar önce

    Çukura final yaptırmayız !

  48. Emel Tasoluk

    Emel Tasoluk2 aylar önce

    LAN KALB KRIZIMI GEÇIRIYIM

  49. FERAT. A

    FERAT. A2 aylar önce

    Sikerim oğlum hepinizi çukur bitemez sg lan amh!

  50. Qodirov Dadojon

    Qodirov Dadojon2 aylar önce

    Как найти эту музыку