No video :(

Şampiyon | Fragman | Sinemalarda

YORUMLAR

  1. Ogz İpk

    Ogz İpkGün önce

    18 yaşındaki ergenlerin ,binicilikle hiç alakası olmayan yorumları komik geliyor ..türkiye tarihinin en başarılı canlısı ve sporcusunun hayat hikayesii iyi seyırler dilerim.....

  2. Çağlayan Çavuşoğlu

    Çağlayan ÇavuşoğluGün önce

    İnsanlara bu kadar umut veren başka bir atlet daha tanımam...

  3. nurr Keskin

    nurr Keskin3 gün önce

    Bu kadar etkilendiğim tek bir film daha yok izlemekten asla pişman olmiyacaksiniz

  4. Ali Yıldız TV

    Ali Yıldız TV3 gün önce

    Ben bugün gittim mükemmel bir film yapmışlar.. Yok böyle birşey diyorum ve izlemenizi tavsiye ediyorum..

  5. Karı Koca TV

    Karı Koca TV3 gün önce

    Film Analizi kanalımızda

  6. Ahmet İhsan Eken

    Ahmet İhsan Eken3 gün önce

    "UMUDUNU KAYBEDENLER BUGÜN BİZİ İZLESINLER"

  7. Mehmet Demirel

    Mehmet Demirel3 gün önce

    Şampiyon Olmak demek Bügün Kaybedeceğni Bildiyin Halde Koşmak Demek

  8. Funda Zz

    Funda Zz4 gün önce

    Mükemmel bir film mükemmel ötesi 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  9. Dağhan Adıgüzel

    Dağhan Adıgüzel4 gün önce

    SİNEMADAN GELDİM MÜKEMMEL BİR FİLMDİ

  10. tamer sağlam

    tamer sağlam8 gün önce

    effffsaaaneee film türk sinemasının eeen iyisi geliyor bu film oscar alır

  11. serkan yurdagul

    serkan yurdagul13 gün önce

    Ay Yapım Projenin içindeyse Gişe Rekoru Gelir Kalite Akıyor Adamlarda

  12. HPKrs

    HPKrs14 gün önce

    Bu filmin asil kahramani 0:54 'teki adam Halis Karataş

  13. Lacin Baxisov

    Lacin Baxisov14 gün önce

    İçerdeden cixib cukura düşüb çarpişdik campion olduk

  14. Ceyhun Cakir

    Ceyhun Cakir16 gün önce

    Yaşı ufak olanların tüyleri diken diken olmaz bişey de anlamazlar o yüzden bilmeden yorum yapan veletlere bişey demiyeceğim ama bu at da bu jokeyde bir efsanedir bildiğin EFSANE

  15. Gameplaza

    Gameplaza17 gün önce

    Kel Pilot geliyor !!!

  16. ZEKERYA CAN

    ZEKERYA CAN17 gün önce

    şşşşşş bold pilot geliyor

  17. iLLeTYus

    iLLeTYus18 gün önce

    Yil 1996 Bu Efsane Bolt Pilot Halis Karataş Gazi koşusuna Yerinde izlemiş Biri olarak Cok Efsane Bir ŞAMPİYON Dan Bassediyoruz O nun yarişlarina hic kacirmadan izlerdik Efsane ler ölmezz.. Artik Bizim De Bir Filimimiz Var..... Secretariat Filmi oldugu gibii...

  18. Enes Ömer Aydoğan

    Enes Ömer Aydoğan19 gün önce

    Ay Yapım'dan ne zaman kalitesiz bir proje çıkacak?

  19. çağla tatlıtuğ

    çağla tatlıtuğ23 gün önce

    Akın koçovalı karakterini ekin koç oynayacak benden söylemesi ))

  20. ZIYO Rokhmanov

    ZIYO Rokhmanov23 gün önce

    Music name please?

  21. JÖH PÖH

    JÖH PÖH24 gün önce

    0:54 GERÇEK HALİS KARATAŞ

  22. Fix Onum

    Fix Onum25 gün önce

    Zorunla izletiyorlar yaw. Ilgilenmiyorum kardesim

  23. Müzik Dinle

    Müzik Dinle25 gün önce

    Bu kadar çok reklamını koyarsanız insan bıkar

  24. name to dark hacker

    name to dark hacker26 gün önce

    süleymaaaaaaan

  25. Çiğlik Çiğlik

    Çiğlik Çiğlik27 gün önce

    Öldüğün de ağlamıştım

  26. Cansu Ateşoğlu

    Cansu Ateşoğlu28 gün önce

    Harika

  27. Ezgi yılmaz

    Ezgi yılmazAylar önce

    o kadar gereksiz reklamını yaptınız ki "siz benim bu filmi sevme ihtimalimi öldürdünüz" saygılarımla.

  28. Murat Aydın

    Murat AydınAylar önce

    guzel filim

  29. Ozan Omurtay

    Ozan OmurtayAylar önce

    Film efsane geliyor. Sabırsızlıkla bekliyorummm 👌👌

  30. Emrullah avcı

    Emrullah avcıAylar önce

    ERKLDFJ

  31. sinama filimleri

    sinama filimleriAylar önce

    En iyu filimler burda kanalim girin izleyin sinama filimleri ücretsiz olarak izleye bilirsinz

  32. Mustafa Emiroğlu

    Mustafa EmiroğluAylar önce

    Sosyal medya tarihinin en fazla reklamı yapılan filmi

  33. Cihat Kaya

    Cihat KayaAylar önce

    0:55 deki jokey karataş mı

  34. Yakup Yldz

    Yakup YldzAylar önce

    01:57 de ayağını vuruyo :)

  35. Eren Tuncer

    Eren TuncerAylar önce

    Mk ATINIZI SİKEYİM HER YERDE BU SİKİK FİLM

  36. jelo italiano

    jelo italianoAylar önce

    Bold baylot gilyor

  37. Brother TV

    Brother TVAylar önce

    Bis cukur islemek istiyorus

  38. Dedim Getdi

    Dedim GetdiAylar önce

    Abone olun lütfen (teşekkür ederim)

  39. Deli Mesut

    Deli MesutAylar önce

    heycanla bekliyorum :))

  40. Karakartal Stadyum

    Karakartal StadyumAylar önce

    Şampiyona saygımız büyük ama biraz daha gerçekçi yapsaydınız keşke o kadar uzun boylu jokey olmaz

  41. Menaf Baran

    Menaf BaranAylar önce

    Sondaki spikerin sesi efsane

  42. STDV- TV

    STDV- TVAylar önce

    etkilendim bence güzel bir flm

  43. Boys Of Hell

    Boys Of HellAylar önce

    00:54 Halis Karataş

  44. Soner Salihpaşaoğlu

    Soner SalihpaşaoğluAylar önce

    Fury filminin fragman müziği maga bee

  45. PRESTIGE GAYRİMENKUL /İNŞAAT İZMİR //POLİGON

    PRESTIGE GAYRİMENKUL /İNŞAAT İZMİR //POLİGONAylar önce

    At yarışlarına tövbe ettim 10 gün oldu ama bu filme gidicem

  46. Mahsun Tutucu

    Mahsun TutucuAylar önce

    Filmde halis karataş da var vay be

  47. HPKrs

    HPKrs14 gün önce

    0:54 Halis Karataş'ı gordukten sonra acaba yorumlara yazan var mi diye baktim tek sensin kardeş

  48. Mahsun Tutucu

    Mahsun Tutucu19 gün önce

    +Sage Brush girer girmez gitcem.

  49. Sage Brush

    Sage Brush19 gün önce

    +Mahsun Tutucu aynen öyle ya adam efsane KARATAŞ bu filmde herkes duygulanamaz normal olarak kaptannn

  50. Mahsun Tutucu

    Mahsun Tutucu19 gün önce

    +Sage Brush o gün 7 de 7 yaptı dünya rekoruna ortak oldu. Diyo kimse tebrik etmedi beni bazı jokeyler sinirden üstünü değişmeden gitti :)

  51. Sage Brush

    Sage Brush19 gün önce

    +Mahsun Tutucu öyle tabii ama artık gençlere bıraktı 6 koşudada koşuyo 6 sınıda alıyo biliyorsundur o koşuyu belki nedemek ya zaten 6lı yapıyoz :D

  52. Gafil Çocuk

    Gafil ÇocukAylar önce

    Jokeyi cumali oynasaydı bari..

  53. Eren Miraç

    Eren MiraçAylar önce

    Farya hatun sultan Murat ı 2. Ahmet le aldatıyor sonra demedi demeyin bu burada kalsın

  54. nesibe bulbul

    nesibe bulbulAylar önce

    sonunda ekini gorebilecez ozlemistik

  55. Güven AVCI

    Güven AVCIAylar önce

    Şimdi idaa cılar var... Eskiden'di AT Yarışı ESKİLER İYİ BİLİR..

  56. Sumeyye Cakar

    Sumeyye CakarAylar önce

    SABIRSIZLANIYORUMM...🐎🐎🐎

  57. djdjdjdj xnndnx

    djdjdjdj xnndnxAylar önce

    Bi daha şampiyon didiğini görem bacını sikem cumali

  58. bir şeyler bir şeyler *

    bir şeyler bir şeyler *Aylar önce

    Akın koçovalı ekin koç olmazsa ben de bir şey bilmiyorum ulan

  59. East woody

    East woodyAylar önce

    Bukadar reklam yaptıgınız için izlenicem

  60. Arda Gaming

    Arda GamingAylar önce

    CUKUR EN BUYUK

  61. Cumali Koçovalı

    Cumali KoçovalıAylar önce

    ^

  62. Furkan Abay

    Furkan AbayAylar önce

    Arda Gaming en büyük ALLAH

  63. Arda Gaming

    Arda GamingAylar önce

    <--->

  64. Hasan TheR0cK

    Hasan TheR0cKAylar önce

    Akın Koçovalı bu olacak heralde :D

  65. Çağlar Arslan

    Çağlar ArslanAylar önce

    Ganyan Bayideki Dayılar 7 Aralık’ta Sinemalarda ..

  66. Sam Sung

    Sam SungAylar önce

    O değilde kesinlikle filme gitmiycem hadi bir iki kere fragmanların arkasına koydunuz anladık ama dizinin içinde ne işi var lan, Celasun gelmiş soru soruyor mantıklı birşeyler yapıyor Cumali malı şşşşşt bold pilot geliyor diyor ananın amı geliyor , film gişe yapmazsa çok mutlu olurum hadi eyv

  67. Sözsüz Udi

    Sözsüz Udi29 gün önce

    Reis kızma şşşşt pilot geliyor

  68. Kroliçe

    KroliçeAylar önce

    Kardeşim, bir sakin ol yav sadece bir film abartildigini biliyorum ama kufretmene gerek yoktu.

  69. Gafur Çılgın

    Gafur ÇılgınAylar önce

    Yapımcı Ay Yapım olunca yapacak herhalde işi bilmiyonuz bilenede karışmayın develer) BOLDİ)

  70. Emircan Kurşun

    Emircan KurşunAylar önce

    Abi çukur da pasa nasıl öldü o sahneyi gösterin.

  71. Aylin Uzunyurt

    Aylin UzunyurtAylar önce

    Asla izlemeyeceğim bir dizi ve çukur hariç asla Show TV seyircisi olmayacağım!!! Yeni Gelin Dizisine sahip çıkın lütfen! Yeni Gelin Final olmasın!

  72. Oğulcan Cf

    Oğulcan CfAylar önce

    +Aylin Uzunyurt Sen ciddi misin aq ?

  73. Aylin Uzunyurt

    Aylin UzunyurtAylar önce

    +Oğulcan Cf sagol keske elinden bisey gelse..

  74. Oğulcan Cf

    Oğulcan CfAylar önce

    +Aylin Uzunyurt Çok üzüldüm anlatamam senin için mum yakıcam

  75. Aylin Uzunyurt

    Aylin UzunyurtAylar önce

    +Oğulcan Cf Yeni Gelin final oluyormus.......:(

  76. Oğulcan Cf

    Oğulcan CfAylar önce

    Ya sen nasıl bir kafa yaşıyorsun diziye sahip çıkın lütfen nedir ya :ddd

  77. KARIŞIK KAFA KARIŞIK İŞLER

    KARIŞIK KAFA KARIŞIK İŞLERAylar önce

    Ne kadar reklam yaparsak o kadar fazla gişe yapar diye bir mantık var ve tanıtımlar çok gereksiz yerlerde yapılıyor mesela çukurda alakasız yerlerde yapılıyor böyle olunca hem çukur dizisi hemde bolt pilot itibar kazanmıyor kaybediyor ciddiyetten uzaklaşılıyor konu olarak birde gişe kaygınız varsa toplumun her kesiminin ilgisini çekecek projeler üretmenizi tavsiye ediyorum bolt pilotu tanıyanların çoğu at yarışı hastaları olmalı ki çoğu insanın yeni duyduğunu görüyorum

  78. Nalan Sertkaya

    Nalan Sertkaya8 saatler önce

    Hayatımda hiç at yarışı izlemedim, ganyan nasıl doldurulur bilmem, atlara özel bir ilgim de yok. Tüm bunlara rağmen, tüm bunlardan bağımsız olarak son zamanlarda izlediğim (yerli - yabancı) en iyi filmlerden biri. Düşünün filmin duygusu beni bile öyle etkiledi ki, gönüllü reklam elçisi oldum. Böyle önüme gelen here yere yorum yazıyorum.

  79. AYMEVA

    AYMEVAAylar önce

    Boktan film boşuna bakmayın!!!

  80. Evinar Furan

    Evinar FuranAylar önce

    Bu ne ya

  81. Halim Temur

    Halim TemurAylar önce

    Halis Karataş'ı Halil Babür canlandırsaydı keşke hem benziyorlar hem jokey tipi var adamda.

  82. elturko 1905

    elturko 1905Aylar önce

    ŞŞŞ BOLD PILOT GELIYOR !!

  83. ONUR ERDOĞAN

    ONUR ERDOĞANAylar önce

    Aynrn iyi reklam almışlar snsnms

  84. ARİF YUMLU

    ARİF YUMLUAylar önce

    Çukur diye acıyoz bu çıkıyo Allah Allah

  85. Furkan Emirce

    Furkan EmirceAylar önce

    Gidenin arkasından asla diz çökmeyiz, Aslanım CENAZE NAMAZINDA secdeye varılmaz!

  86. Ege Karagöz

    Ege KaragözAylar önce

    Ulan fragman vere vere filme gitmeye gerek bırakmadınız hepsini izledik...

  87. dizi fan

    dizi fanAylar önce

    Son videomuza like atamızınız

  88. İKİ ÇILGIN

    İKİ ÇILGINAylar önce

    kendimi 7bin abone yaptim gelismek isteyen herkese 1550 abone yoliyacam Tek yapman gereken kanalima abone ol son videoma efsane yaz 1 gun sonra elinde

  89. aga paşa

    aga paşaAylar önce

    Inşallah batarsınız serefsizler her videoda bu reklam kimse gitmez inşallah filme

  90. Sage Brush

    Sage BrushAylar önce

    Bold pilot Bee Türkiyenin teki unutulmaz

  91. AMGARD HAKAN YAVAŞ

    AMGARD HAKAN YAVAŞAylar önce

    ooo seyfi yaşlanmış benim adım gültepe beee

  92. Benim Yolum

    Benim YolumAylar önce

    izlemicem lan yeter aladık be

  93. Oyun Seven

    Oyun SevenAylar önce

    önemli olan film değil ben türkiyenin böyle bir efsanesi olduğunu bilmiyordum bu reklamlar sayesinde böyle bir at olduğunu öğrendim gir birkaç yarışını izle bu efsanenin

  94. Bayram karışmaz

    Bayram karışmazAylar önce

    Tüm filmi izledik iki buçuk dakikada zaten

  95. Volkan Erven

    Volkan ErvenAylar önce

    Saçma sapan filmlerden sonra nihayet film denilecek bir yapım geldi...

  96. SALİH KOÇOVALI

    SALİH KOÇOVALIAylar önce

    *Biz daha pes etmedik damat*

  97. Creepier Mink

    Creepier MinkAylar önce

    Vay be tam doğum günümde 😂

  98. آبن مناف

    آبن منافAylar önce

    كيه اشتراك يرجال تركيا😴👌

  99. Adnan Caglar

    Adnan CaglarAylar önce

    Şampiyon

  100. Ilker Oren

    Ilker OrenAylar önce

    Baktilar 7 aralikta Kafalar Karisik var Dediler bizde çikaralim

  101. Mehmet Gür

    Mehmet GürAylar önce

    Jokeyin Cumali Koçovalı Olmasını Beklerdim 😊

  102. Ezgi Yildiz

    Ezgi YildizAylar önce

    Tüylerim diken diken oldu

  103. Zekeriya Zengin

    Zekeriya ZenginAylar önce

    Ne yani 7 aralık'a kadar bu reklamı çukur videolarında görecek miyiz ?

  104. Nihat Bedelbeyli

    Nihat BedelbeyliAylar önce

    Vay beee

  105. okan Çetin

    okan ÇetinAylar önce

    Çukur kanalında çukur videoları yayınlanır

  106. İbrahim Bey

    İbrahim BeyAylar önce

    çukurdan gelenler +1

  107. Berat Can

    Berat CanAylar önce

    Umarım çok izlenir🙏

  108. Mister_kebabX

    Mister_kebabXAylar önce

    Bold geliyor

  109. mert ferit

    mert feritAylar önce

    cumali koçavalıyı da katsaydınız tribüne bak o zaman filme

  110. TeLcH

    TeLcHAylar önce

    dizi içinde utanmazsalar yamaç atla gezecek reklam için aq

  111. Merdo Was Here

    Merdo Was HereAylar önce

    Çocukluğumun efsane yarışı ve efsane spikeri sesini her duydugumda tuyler diken diken

  112. Zekai Azizoglu

    Zekai AzizogluAylar önce

    Şşşşş BoldPilot Geliyor

  113. Tayfun Tuptaş

    Tayfun TuptaşAylar önce

    Bunada gideriz @pendik Esenyalı XD

  114. elektronik oyuncu

    elektronik oyuncuAylar önce

    Şşşşş bold pilot geliyooooo🐎

  115. Feryat Ut

    Feryat UtAylar önce

    Heyt be ŞAMPİYON

  116. MeVZuLaR TV

    MeVZuLaR TVAylar önce

    Arkadaşlar BOLD PILOT UN GERÇEK HAYATTAKİ EFSANE YARIŞI KANALIMIZDA VIDEO 1996 YILINA AIT IZLEYEBILIRSINIZ KANALIMIZDA

  117. Furkan *_*

    Furkan *_*Aylar önce

    ŞşşşBoldPilotGeliyooor