Alper Erözer - Tek Bir Yeminle (Official Video)

YORUMLAR

  1. Alper Erozer Official

    Alper Erozer Official12 gün önce

    Harika yorumlarınız için çook teşekkürler ❤ 🔥🌟

  2. Yusuf Aktay

    Yusuf Aktay4 gün önce

    Alper yere mi dans ediyon

  3. Muhammed Ali Ersoy

    Muhammed Ali Ersoy4 gün önce

    Alper beni takip eder misin hesbaımın adı @xmycrownalper

  4. Melisa Cokyasar

    Melisa Cokyasar4 gün önce

    Yhaa çok güzel 👌❤❤❤❤❤❤❤❤

  5. Furkan AKGÜNEŞ

    Furkan AKGÜNEŞ4 gün önce

    O yorum yapan botları kaça aldın

  6. isimsiz rehber

    isimsiz rehber4 gün önce

    +Berra Kılıç mal

  7. mehmey şahinduran

    mehmey şahinduran8 dakika önce

    ayfer erözer

  8. Neslihan Köse

    Neslihan Köse33 dakika önce

    Bu çocuğun sese nolmuş la? Enerjide böyle degildi

  9. TH3ALPH4

    TH3ALPH446 dakika önce

    SES TELLERİNE SIÇAYIM SENİN

  10. Minik Ponçik

    Minik Ponçik47 dakika önce

    Şimdi ergen diyosunuz bundan 6 7 sene sonra ne dersiniz azıcık kendi ırkınızdan birini savunun benim bildiğim müslüman müslümanı dışlamaz siz nesiniz acaba aynanın karşısına geçip azıcık kendinizi sorgulasanız ne olur bu çocuk size ne yaptı sevdiğiniz birisinimi öldürdü ben hergün kemdimle aynanın karşısına çıkıp hergün kendimi sorguluyorum sizde yapın yaa bu çocuk sadece hobisi şarkı söylemek olduğu için klip yapıyo istemeyen dinlemez yeter şu çocuğa çektirdikleriniz ( BU ARADA KÜFÜR EDECEK OLAN VARSA YORUM YAZMASIN BANA!!!)

  11. Omar Musazade

    Omar Musazade51 dakika önce

    senin gelmisini gecmisini cocuk adam

  12. Halley Quin

    Halley Quin53 dakika önce

    Alper ergenlik değil engellilik geçiriyor mk

  13. GameLife X

    GameLife X55 dakika önce

    1:52 o nasıl bakış ASDJSAJSZJDJZLAW

  14. bba of ninja

    bba of ninjaSaatler önce

    Aynen kardeşim çok havalısın.Tipini @#?!:;©®™ Cocuğu

  15. Memocan1z

    Memocan1zSaatler önce

    Diiiiiiisssiiiiinn??

  16. mix_fix365

    mix_fix365Saatler önce

    Anası babası kafaya koymuş meşhur edecekler elemanı bu kadar şans zorlnmaz

  17. Eray Işıkcı

    Eray IşıkcıSaatler önce

    Dislikeler likelerden daha fazla😌😌

  18. İrem Küçükavcı

    İrem KüçükavcıSaatler önce

    Yav seni yerimm♡

  19. Selehat Bozkurt

    Selehat BozkurtSaatler önce

    Bu çocuk şimdi böyleyse gelecekte ailesine sabır diliyorum.Allahtan baban ünlü lan sesin bence güzel değil zaten şarkı SONER SARIKABADAYI'NIN havan kime...

  20. Yağmur Küçüker

    Yağmur KüçükerSaatler önce

    en azından aleyna tilkiden güzel sesi var

  21. Yağmur Küçüker

    Yağmur KüçükerSaatler önce

    şarkı efsane yaa

  22. 3 Kafadar

    3 KafadarSaatler önce

    llimon da istermisin çocuk adam bak buraya dnkhbgfredfvgh

  23. erayberkay kılınc

    erayberkay kılıncSaatler önce

    yeni şarkıllarını bekliyorum

  24. Tanıma Boşver

    Tanıma BoşverSaatler önce

    Nee 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

  25. Ertan Efe Büğülü

    Ertan Efe BüğülüSaatler önce

    arkadaşlar bu ön eleştiriyi bırakın ya tamam çocuğu sevmiyo olablirsiniz bende sevmiyorum ama bu şarkısı güzel olmuş Aşper Erözer olduğu için dinleyip saçmalamayın şarkı güzel

  26. Utku KLC

    Utku KLC2 saatler önce

    Diss likelar likeleri geçmiş eewqewqewqeqweq bu şarkı kanalı batırdı gibime geldi :D

  27. Melihefe00 oflaz

    Melihefe00 oflaz2 saatler önce

    Tuvalette ekmek yemis tipe allahim p

  28. Cagla Cil

    Cagla Cil2 saatler önce

    bokkkk

  29. Lucas Bey

    Lucas Bey2 saatler önce

    Şu Çocuğa Klip Çekmeyi öğretin artık...

  30. gokcen Onen

    gokcen Onen2 saatler önce

    Ya herşeye bı kulp bulmaktan vazgeçin , yurtdışında Disneyland tan çıkma bı sürü ünlü var Britney, Christina , Justin, Aston hepsi 8 yaşından beri ünlü , sonradan olmadılar ünlü onlar da..ama bı destek vermek bu kadar zor olmamalı ne güzel çıkmış şarkı yapıyor bunun için çabalıyor en azından çabası var amacı var...gençlere karşı durmakta vazgeçin..

  31. Nurgul Sahinler

    Nurgul Sahinler2 saatler önce

    Alperrrr seniii seviyorummmmmm trabzon varlıbaş avm meye gelllllllllll

  32. azra soydan

    azra soydan2 saatler önce

    dudağımı ısırdım gözlerimi kıstım of çok seksiyim ? hıhım.

  33. Gönül Yasin

    Gönül Yasin2 saatler önce

    Dislike beğeniyi gecmis

  34. azra soydan

    azra soydan2 saatler önce

    JUSTİN BİEBER£İN WHAT DO YOU MEAN KLİBİNDEN BİRAZ ALINTILAR VAR PİS ÖZENTİ

  35. Block Strike

    Block Strike2 saatler önce

    Güzel

  36. Gönül Yasin

    Gönül Yasin2 saatler önce

    Daha yeni 1 milyon olmuş GERIZEKALI

  37. Yavuz Oyunda

    Yavuz Oyunda2 saatler önce

    Sadece yorumlara bakmak için senin şarkılarını dinliyorum kulağımı şehit ediyorum

  38. Ayşegül Yabacı

    Ayşegül Yabacı2 saatler önce

    Dersi nasıl acaba.....

  39. Yavuz Oyunda

    Yavuz Oyunda2 saatler önce

    Ben sandım kış geldi şarkısı yapacak ergen Mevsimlerin şarkısını yapıyo Alper erozer le mevsimler

  40. şapşik kankişkoşlar

    şapşik kankişkoşlar2 saatler önce

    Kesin sesinizi sarkı efso

  41. klklklkl klklklkl

    klklklkl klklklkl3 saatler önce

    35 bin dislike 🙃zaaa

  42. Mehmet Yıldırım

    Mehmet Yıldırım3 saatler önce

    *Bu* *ülkede* *darbe* *olmuşsa* *suriyeliler* *varsa* *ekonomik* *kriz* *varsa* *göç* *problemi* *varsa* *gelipte* *bu* *şarkıyı* *dinliyorsan* *kusura* *bakma* *arkadaş* *seninde* *amına* *koyim*

  43. Emray Gür

    Emray Gür3 saatler önce

    Aşka dair bir bok bilmeyen ergenin çıkardığı şarkılara bak daha sivilceleri çıkmamış :D

  44. ayra yılmaz

    ayra yılmaz3 saatler önce

    Bu nedir?

  45. SUDE KILIC

    SUDE KILIC3 saatler önce

    Bide yakışıklı olsa bari, kızda bok gibi

  46. SUDE KILIC

    SUDE KILIC3 saatler önce

    Ben nerden geldim bu salağın videosuna ? 😒

  47. Patates Gaming

    Patates Gaming3 saatler önce

    Çocuk adam seni qewqrqwywlsshgwqrw

  48. Mimo Proktis

    Mimo Proktis3 saatler önce

    👌👌👌😍😍😍♥️♥️♥️

  49. ALPER EROZER FAM

    ALPER EROZER FAM3 saatler önce

    Alper:En çok yorum yapanı takip edicem kullanıcı adınızı da yazın Ben:evet yaşandı :\ alererozerxx

  50. Rüzgar Demir

    Rüzgar Demir3 saatler önce

    Napıyo bu ne anlama geliyo bu hareketler

  51. Reynmen Delisi

    Reynmen Delisi3 saatler önce

    Gelemez misin benimle....💙💙Herşeyi bosver sen beni dinle....💜💜Şimdi kalbim senin elinde.....💛💛SONSUZA KADAR TEK BİR YEMİNLE....💚💚

  52. Reynmen Delisi

    Reynmen Delisi3 saatler önce

    Sensiz olmaz Alper❤❤

  53. Reynmen Delisi

    Reynmen Delisi3 saatler önce

    Alper tarzına bayılıyorum yaa😘😘

  54. Reynmen Delisi

    Reynmen Delisi3 saatler önce

    Hareketlere bakk💞💞

  55. ENES BATUR

    ENES BATUR3 saatler önce

    Dünyan nın en güzel cocu dimi