No video :(

Asiye ve Elif gelin arasında 'temizlik' gerginliği!

YORUMLAR

  1. Nazli Erden

    Nazli Erden15 saatler önce

    Seni rezil etti ya sen zaten silememissinki kadin sildi içine oturdu diyemi öyle dion ben zaten ugrasmam die 🤣🤣🤣🤣🤣

  2. Bubble Gummm

    Bubble GummmGün önce

    Milletin derdine bak ya

  3. Ramazan Kocyiğit

    Ramazan KocyiğitGün önce

    tamam da sananeee

  4. mutlu yuvam

    mutlu yuvamGün önce

    Bide yalancısın da bütün ürünleri denemiş alahim.

  5. mutlu yuvam

    mutlu yuvamGün önce

    Bu nasıl konuşmak kendimi yormam.diyorsun kızım orası senin evin pikropta yasa istersen pasaklı sey

  6. selam cambaz

    selam cambaz2 gün önce

    Kurguya bak aminakouim

  7. Sema Aksoy

    Sema Aksoy2 gün önce

    Bu program da bunun gibi bir mal daha gormedim 😂😂

  8. Sema Aksoy

    Sema Aksoy2 gün önce

    Mal karı

  9. Gamze

    Gamze2 gün önce

    abooo bunları görünce evlilikten soğudum kadınlardan da erkeklerden de çirkef alayı

  10. Ayan Yusifli

    Ayan Yusifli3 gün önce

    Ayıp sana o sana pasaklı olduğnu görsetdi ellermi yormam ne geri zekalı

  11. m k

    m k3 gün önce

    Ay su elif hanim nasil gicik bir insan ? Kadin oldugum halde ben bazilarina hic anlam veremiyorum terbiyesiz edepsiz

  12. Гульнара Дадаева

    Гульнара Дадаева3 gün önce

    Ne kadar terbiyesiz bir insan utanacak yerine bide ben guzelim ellerimi yorup yapmam diylr

  13. Seda Naz

    Seda Naz3 gün önce

    Ya kurgu oldugu nasil da belli. Kadin silebilir miyim dediğinde cif ve sari bez de hazir bekliyormuş hemen. Yerseeenn

  14. vidyo vidyo

    vidyo vidyo3 gün önce

    niye yalan soyluyon herseyi denemis cikmamis insan kizarir ya yalanci nasil cikarti

  15. Cansu Kılıç

    Cansu Kılıç4 gün önce

    Ahahaha abla ne güldüm ya,bulaşık makinasının ordan toz almak şeytanın aklına gelmezdi oh olsun 😂😂

  16. zeynep Ozturk

    zeynep Ozturk4 gün önce

    Elif seni gebertesim geldi

  17. Beyza Kartal

    Beyza Kartal4 gün önce

    Üüüf boktan şeyler

  18. Cany

    Cany5 gün önce

    Elif tam bi Ruh Hastası

  19. Huseyin Kormaz

    Huseyin Kormaz5 gün önce

    seni muzeye süs üçün aldımı eşin ozaman pis hatun

  20. snynur16

    snynur165 gün önce

    Ben oyle seylerle ugrasmam zaten diyo mal ya bide oncede nediyo asetonla bile denedim cikmadıı😣

  21. Lax King

    Lax King5 gün önce

    Hahahah tipini😂😂😂😂

  22. Sibel Temiz

    Sibel Temiz5 gün önce

    Bide iyi sildi diyor Allahım sen silememissin o sildi işte yok çamaşır suyu denemiş yok aseton denemis ahahah 😂 ben pisim demiyor da 😂

  23. zeynepzey zey

    zeynepzey zey5 gün önce

    Yok çamaşır suyuyla silmiş yok asetonla silmişmiş sonra da silmemiştim uğraşmam öyle şeylerle diyor mahçup olup susacağına kendini yalanlayıp küçük düşüyor

  24. vidyo vidyo

    vidyo vidyo3 gün önce

    hic bisey yapmamis yalan hepsi 🤣🤣🤣

  25. özlm özlmözlm

    özlm özlmözlm6 gün önce

    Niye evlendin...yazık o güzelim vucuduna yakında temelli yıpranır😂🤣🤣🤣🤣sakın cocukları falan yikama söyle kocana yeni bir eş daha alsın o bakar kocana evine 😊cocukta dogurur yıprsnmasın vucudun kilo alma sakın seni sadece cam kavanoza koysun izlesin🤣🤣🤣🤣🤣

  26. Aslı Soyyiğit

    Aslı Soyyiğit6 gün önce

    Yalanına sokıyım elif

  27. Samir Mahmudov

    Samir Mahmudov6 gün önce

    "Gazdigin guyuya ozun duwersen"-demiwler...

  28. Gül Kar

    Gül Kar6 gün önce

    🤣😂🤣😂

  29. Perihan Kayar

    Perihan Kayar7 gün önce

    Saçma yaptığı

  30. Çiçek Osal

    Çiçek Osal7 gün önce

    Denedim cok uğraştık neler neler kullandim oje lekesi çıkmıyor diyor vay be nasil bir yalan bu 😆😆kadin hic zorlanmadan sildi pasakliyim demiyorda 😂😂

  31. Sibel Çağlayan

    Sibel Çağlayan8 gün önce

    Dikkat etmemişim deyip sıyıra bilirdi yalan söylemek yerine

  32. Fatma Demirci

    Fatma Demirci8 gün önce

    Hele senin tipine hele seni alan kilibiga afferim.

  33. Sedef Taş

    Sedef Taş8 gün önce

    hahaha ::DD sonda ki konusma bitirdi beni :DD beyin yaşı 5 bunun belli 5 yasında kı cocugun kullandıgı cumleler bunlar

  34. Fatma Hamarat

    Fatma Hamarat8 gün önce

    Ayy salak ya . Birde yapamam uğraşamam diyor salak senin evin pis şey temizlik iman dan gelir ama sende oda yok

  35. Beren yağmur Çelik

    Beren yağmur Çelik8 gün önce

    Sen gerizekalı misin acaba bide diyoki şey ben ellerimi yoramam malll ora sen evin ve sende cokkkk pisin anla artık bence 😎

  36. Seda Kaygusuz

    Seda Kaygusuz8 gün önce

    Tam bir salaklik ornegi ugrasamam degip kendini dahada rezil etme bari..

  37. Ümran Çetin

    Ümran Çetin9 gün önce

    Asiye haklı

  38. Güneş Bulut

    Güneş Bulut9 gün önce

    Deymiyen insanlar bòyle yerde oturuyor

  39. Esin Caliskan

    Esin Caliskan9 gün önce

    Hem temizlikden bahsedio ondan sonra yoramam diyor allahim akil fikir versin

  40. Gece Mavisi

    Gece Mavisi9 gün önce

    Tek vasıfları koca bulmak olunca böyle oluyor demek ki

  41. Kübra Çarıkcı

    Kübra Çarıkcı9 gün önce

    Aptal yaaa

  42. yeşim kilit

    yeşim kilit9 gün önce

    Yalnız fena bozdu kızı haaa

  43. vaveyla

    vaveyla10 gün önce

    gerizekalı sildi masamı diyo kalitesiz insna

  44. Busra Ugur

    Busra Ugur10 gün önce

    Sen nekadar irenc bir insansin

  45. Name Nickname

    Name Nickname10 gün önce

    Vuuuu nasıl rezil oldun ama 😂😂 asetonlada denemiş bir de yapmaaa yaaauwww bu kadar yalaaannn 😂😂🤣🤣🤣

  46. Hazal Cakir

    Hazal Cakir10 gün önce

    Bu gecyaşta bukadar fesat ve art niyetlisiniz yaziklar olsun hepinize yarişmaninda iyce civisi cikti

  47. nejla umut masal

    nejla umut masal10 gün önce

    Vurdu gol oldu 😁😁

  48. 2017 Selam

    2017 Selam10 gün önce

    Allahim zenginlik Nasil simartiyor insanlari.

  49. sudanyaa_ ak

    sudanyaa_ ak10 gün önce

    Elif tam bir ruh hastasi 🤦🏻‍♀️ rabbim uzak etsin böyle fesat insanlardan bizleri

  50. Gülya Gülya

    Gülya Gülya11 gün önce

    Diyorsunki ellerimi bile yormam güzelim tırnaklarımı yazık etmem eyy kadın orası senin evin sana lazım o temizlik çünki senin çocukların o masada yemek yiyorlar ayıp diye bir şey var utan

  51. terane memmedova

    terane memmedova11 gün önce

    Guzelmi elleriyle kendi masasini silmiyo bawkasonin evinde mulawik makinesinin nerelerine barmagini sokuyo pintirikli