Avlu 19. Bölüm 2. Fragman

YORUMLAR

  1. Techno Tv

    Techno Tv9 gün önce

    Her şey yeni başlıyor bu daha fragman

  2. rhs cetin

    rhs cetin2 aylar önce

    Eğer nihai Azra öldürdüyse nihalin bilekliğini denizin odasına kim koydu

  3. Aleyna Siddique

    Aleyna Siddique2 aylar önce

    rhs cetin kudretin isi. Azra Nihali bicakladiginda hala yasiyordu. sonra Baskasi gelip onu öldürdü. Kesin Kudret yapti

  4. Murat Yıldırım

    Murat Yıldırım2 aylar önce

    20 bölüm fragman nezan gelcek acaba

  5. Aden Gökyürek

    Aden Gökyürek2 aylar önce

    Arkada çalan müziği bilen var mı?

  6. Papatyuja

    Papatyuja2 aylar önce

    Boncuuğkk

  7. lina's beauty

    lina's beauty2 aylar önce

    مافي واحد عربي هون ولا انا وحدي يلي ما تتكلم تركي😂😂❤❤ وبتحاول تفهم الاعلان الي متلي لايك بليز

  8. Gamze Gltsry

    Gamze Gltsry2 aylar önce

    Arkadaşlar bence nihal müdürü Zerrin öldürdü hani bir kız vardı ya Zerrin onu hemen başka hapishaneye gönderdi bide Azra diyor ki ben gittiğimde hala yaşıyordu bence Zerrin o kızı ayarladı nihal müdürü öldürsün diye o kız birine söyleyecek diye hemen başka yere gönderdi

  9. Gülcan ARDIÇ

    Gülcan ARDIÇ2 aylar önce

    Avlu ya sinem kobal gelecekmiş.. Desteklerinizi bekliyorum.. Güzelim diziyi mahfedecekler.. Ya sinem kobal hangi başarılı işte bulunmuş ki. Bu diziye yakıştıramadım. Umarım haberler doğru değildir

  10. Seyhmus Yıldız

    Seyhmus Yıldız2 aylar önce

    İnşalah saçma sapan mutsuz ve anlamsız bir final yapmazlar yabâncı versyonu mutsuz bitiyor bunda öyle olmaz umarım birebir kopya çünki yoksa ne anlmaı kalır filimin

  11. Gogul48

    Gogul482 aylar önce

    Dezin 08 yazılı kıyafeti giysisi güzelmiş

  12. منار المولى

    منار المولى2 aylar önce

    Allahım ben bu diziyi çok seviyorum 😘😘😘😘😘😘

  13. rmysaa

    rmysaa2 aylar önce

    *Bu kadar içime işleyecek kadar mükemmel olmak zorunda mısın be AVLU*

  14. rmysaa

    rmysaa2 aylar önce

    Burdan çok merhametli duran deniz eninde sonunda yaktı azrayi filmin sonunda 😞😞 ama şöyle de aklıma geliyor belki deniz zerrine oyun da kurmuş olabilir inşallah öyledir ınşallah deniz azraya ihanet etmemiştir

  15. Vuslata Hasret

    Vuslata Hasret2 aylar önce

    Olmasaydı sonumuz böyle 😭 Fılım ama seslı ağladım

  16. Sahin Reyhanli

    Sahin Reyhanli2 aylar önce

    Azra haksız, sebep oldu

  17. Arif Fazilov

    Arif Fazilov2 aylar önce

    Su senaryo.yazana biri anlatsinki diziyi izleyen azalir senaryoyu deyissin

  18. Eda Nur

    Eda Nur2 aylar önce

    Altın Kelebek ödüllerinde ya Demet Evgar ya da Aslıhan Gürbüz(Ufak Tefek Cinayetlerde ki Merve) almalı. Bu ikisinin oyunculuğu şuan ki dizilere baktığımızda zirve.

  19. Ceylan Kartal

    Ceylan Kartal2 aylar önce

    Saatler kaldiiiii

  20. Aydın Yalçın

    Aydın Yalçın2 aylar önce

    Savaş olmasın beee aranızda yakışmıyor azoya ve boncukaa

  21. ELEMENT TV

    ELEMENT TV2 aylar önce

    Ooo trendlere girmiş

  22. Eda Çakır

    Eda Çakır2 aylar önce

    İki bölüm kadar izlemiyorum neden düşman oldular aydınlatır mısınız??

  23. Abbasim Pasayev

    Abbasim Pasayev2 aylar önce

    tam bolumler niye burda paylaşılmir

  24. Abbasim Pasayev

    Abbasim Pasayev2 aylar önce

    bes bu full bolumler hardadir bilen var?

  25. Deniz Zengin

    Deniz Zengin2 aylar önce

    Dusman olmasinlar amk

  26. Şeyda Erdal

    Şeyda Erdal2 aylar önce

    Ben diziyi izlemeyi birakmistim da azrayla deniz arasındaki ipler neden gerildi?

  27. Vildan Saka

    Vildan Saka2 aylar önce

    Müdüre baksen yaa nasılda ortalığı karıştırıyor.😑

  28. busra ss

    busra ss2 aylar önce

    BU DIZI HIC BITMESIN!

  29. busra ss

    busra ss2 aylar önce

    Hapis gercekte boyle olsaydi herkes hapise girmek isterdi

  30. Azra Kaya

    Azra Kaya2 aylar önce

    “Ben sana nasıl düşman olucam” cümlesindeki çaresizlik

  31. Azra Kaya

    Azra Kaya2 aylar önce

    Dislike atanlar orası indirme butonu değil

  32. İlayda Arıkan

    İlayda Arıkan2 aylar önce

    Azranın giydigi hope sarı sweet n11. Com da var

  33. Gamze Kaya

    Gamze Kaya2 aylar önce

    Affet be boncuk :((

  34. Ceylan Kartal

    Ceylan Kartal2 aylar önce

    Kelebek ödül oyunu demet evgar kullanacam da bi turlu olmuyo arkadas

  35. Kanalin Adini Ne Koyacagimi Bilmiyorum

    Kanalin Adini Ne Koyacagimi Bilmiyorum2 aylar önce

    Biri ne oldugunu anlata bilir mi? Ne yapmis ki Azra

  36. asra ayaz

    asra ayaz2 aylar önce

    E deniz düşman olmak zorunda değil abi olanları geri alamaz o kız onun için çok şey yaptı şimdi de kudret ve Zerrin müdüre fırsat vermesin

  37. Hamiyet Nur Aşır

    Hamiyet Nur Aşır2 aylar önce

    Umstat ne yaptın yav wqsupsoajw

  38. ELEMENT TV

    ELEMENT TV2 aylar önce

    Aksjvhdbf7r7oe

  39. Erhan Soysal

    Erhan Soysal2 aylar önce

    Azo denize çaktı 🤗

  40. Uğur ugurcan

    Uğur ugurcan2 aylar önce

    Vay amk bu zerrine birtek benmi hastayım la.

  41. Kız Gamer

    Kız Gamer2 aylar önce

    Bomba gibi bir bölüm geliyo

  42. h a

    h a2 aylar önce

    Ne oldu bunlarin arasinda ??? Bilen varmii?

  43. Tûrkãň

    Tûrkãň2 aylar önce

    Offf niye bolumler verilmiyoooor

  44. Nacrun Demir

    Nacrun Demir2 aylar önce

    *PANTENE ALTIN ÖDÜLLERİNDE DESTEKLEMEK İÇİN **#AVLU**'YA VE DEMET EVGAR'A OY VERELİM LÜTFEN*

  45. zehra zehra

    zehra zehra2 aylar önce

    alple azranın ne alakası var??

  46. Elif Tombul

    Elif Tombul2 aylar önce

    0:08 Azra ' ya kıyamam ya ... Ama çok güzel bir bölüm olacağa benziyor :)

  47. Feyza

    Feyza2 aylar önce

    Allah askina biri söylesin bu ikisi neden düşman oldu.yeni sezonu izleyemedim

  48. şeyma aslan

    şeyma aslan2 aylar önce

    Ben izleyemedim olay ne denizin kiziylanazranin ne alakasi var ?? Biri anlatabirmi

  49. Hasret Tamuk

    Hasret Tamuk2 aylar önce

    Resmen onlar orda ben burda aci cekiyorum.. Aralarindaki bag cok kuvvetli

  50. Berat Aksoy

    Berat Aksoy2 aylar önce

    İkiside biraz haklı aslinda