No video :(

Bizim Hikaye 50. Bölüm Fragmanı

YORUMLAR

  1. KAXBUX KULKS

    KAXBUX KULKS2 aylar önce

    bu son sahneyi bölüm olarak youtube ye at izliyelim.

  2. Alikan Kesgin

    Alikan Kesgin2 aylar önce

    Nihal diziden gitsin diyenler +1

  3. Duriye Kahraman

    Duriye Kahraman2 aylar önce

    Bu Barış ta çok oldu artık kadınların hisleriyle oynayip duruyor

  4. Serkan Yolcu

    Serkan Yolcu2 aylar önce

    bu nihal ayni yilanla timsah arasi bir yuzu vat

  5. GAME FOREVER

    GAME FOREVER2 aylar önce

    Neyler filiz neymis onu anlayan varsa yanitlasin

  6. Dayı Mı o !

    Dayı Mı o !2 aylar önce

    Lütfen beğenelim trendlerde 1.numara olsun

  7. hamza TOSUN

    hamza TOSUN2 aylar önce

    nihal çocuğa ne öğretmiş anlamadım duyamadım

  8. Sevim Demir

    Sevim Demir2 aylar önce

    NİHAL GICIK BİRİSİ PSİKOPAT NİHAL !!!!!!

  9. Sevim Demir

    Sevim Demir2 aylar önce

    Burda Barışın suçu yok psikopat ve gıcık olduğu için

  10. Derya

    Derya2 aylar önce

    Ya bu nihal ne kadar itici bi tip ya

  11. Hüseyin Kızıltepe

    Hüseyin Kızıltepe2 aylar önce

    Ah nihal ahhhh

  12. Matmazella tv

    Matmazella tv2 aylar önce

    Hayır çok abartılıyo

  13. Matmazella tv

    Matmazella tv2 aylar önce

    Hayır çok abartılıyo

  14. Yaren Gül

    Yaren Gül2 aylar önce

    Filiz ne dedi? Anlamadım 🤔

  15. acde bcnd

    acde bcnd2 aylar önce

    Nihal sen bu Filiz ' den ne istiyorsun?😧😧

  16. Tülay Akan

    Tülay Akan2 aylar önce

    Çocuk ne diyor anlamadim

  17. EdaNur AyNur

    EdaNur AyNur2 aylar önce

    Nihal seni yaşatmicam😡.

  18. Cansu altunbulak

    Cansu altunbulak2 aylar önce

    Ah Nihal ah saçma sapan oyunlar

  19. Fatime Suleymanova

    Fatime Suleymanova2 aylar önce

    Nihal'i hiç ama hiç sevmiyorum qıcık yaaa😫😤😤😤

  20. Fatime Suleymanova

    Fatime Suleymanova2 aylar önce

    *NİHAL DAN BAYA BAYA NEFRET EDENLER* like şimdiden herkese like için teşekkürler❤❤❤❤

  21. Fatime Suleymanova

    Fatime Suleymanova2 aylar önce

    *BU DİZİ GİBİSİ YOKBE hep heyecanlı aşk dolu* ☺❤💣

  22. Sohel Bagwan

    Sohel Bagwan2 aylar önce

    Hindi mein upload kroo episode

  23. aydın yıldız

    aydın yıldız2 aylar önce

    :) Ne demek devletin savcısının çocuğuyla saklanbaç oynamak. :) büyük ihtimal bir ali cengiz oyunu var bu işte...

  24. FURKAN ARSLAN

    FURKAN ARSLAN2 aylar önce

    Nihal'a basanma aç

  25. Mustafa Yazçiçek

    Mustafa Yazçiçek2 aylar önce

    Cemil Bitti Nihal Başladı Ya

  26. Ramil Xankisili

    Ramil Xankisili2 aylar önce

    Farkı bulan yoruma like atsın 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😉😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

  27. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Barfi

  28. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Barfi

  29. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    BarFi 😍😍😍😍

  30. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    BarFi 😍😍😍😍

  31. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    BarFi 😍😍😍😍

  32. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    BarFi 😍😍😍😍

  33. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    BarFi 😍😍😍😍

  34. ayşe gülten

    ayşe gülten2 aylar önce

    cocuk ne diyo

  35. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Filiz kurtmuş baba

  36. Sıla Barış Güney

    Sıla Barış Güney2 aylar önce

    Lan gerizekalı Nihal adam ayrılmak istiyo işte yürü git işine ya

  37. sinem yakamoz

    sinem yakamoz2 aylar önce

    Bi zahmet artik hazal kayanin saclarini yikayin!!!!! Anladik fakirler ama temizlik imandan gelir bukadarida olmazki.

  38. Mohammed Alzeam

    Mohammed Alzeam2 aylar önce

  39. Mohammed Alzeam

    Mohammed Alzeam2 aylar önce

    🔥🔥🔥🔥

  40. Jest k

    Jest k2 aylar önce

    Kortmu diyo nediyo anlamadım

  41. Mohammed Alzeam

    Mohammed Alzeam2 aylar önce

    Hazalkaya 🔥🔥🔥

  42. Mohammed Alzeam

    Mohammed Alzeam2 aylar önce

    ❤❤❤

  43. Mohammed Alzeam

    Mohammed Alzeam2 aylar önce

    Hazalkaya

  44. Melike Helvacı

    Melike Helvacı2 aylar önce

    Filiz neymiş diyor çocuğu anlamadım

  45. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Filiz kurtmuş baba diyor.Annem soyledi diyor

  46. Msp_Bts Girl

    Msp_Bts Girl2 aylar önce

    Nihal haklı sonuna kadar hem çocuk yap hemde git filizle oynaş aq

  47. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    siz neden bahs ediyorsunuz diziyi izlediyinizden eminmisiniz bunlar zaten 6 yil once evlenip bosanmislar guya Nihal hamile oldugunu soylememis.Barisin cocugu deyil o cocuk cok gecmez belli olur.

  48. Mert Vural

    Mert Vural2 aylar önce

    Sıçık gençlik hatası yapmış işte nihal de gençlik hatası yapmış cezasını çekiyolar

  49. Efe Emeksiz

    Efe Emeksiz2 aylar önce

    Her bir beğeni nihale 1 tokat

  50. Elif Çapkın

    Elif Çapkın2 aylar önce

    Çocuk ne dedi anlamadım filiz bir şey diyor ne diyor orda

  51. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Filiz kurtmuş baba diyor.Annem soyledi diyor

  52. Rehber Ders

    Rehber Ders2 aylar önce

    Başta ne filiz diyo çocuk kuru mu diyo anlamadim😁

  53. MrBaran GG

    MrBaran GG2 aylar önce

    barış bence tehtid edicek SAVAŞ 😍 FİLİZ CADI NİHAL CADI🐵🐵

  54. Haktan Emiroglu

    Haktan Emiroglu2 aylar önce

    Nihalin amınakoysunlar

  55. Neşeli Oyuncu

    Neşeli Oyuncu2 aylar önce

    Bişi dicem burada herkes nihali aşağlamaya gelmiş yaa kadın o filiz den bin kat haklı bayılıyorum nihale o barış çocuklar oynasın diye götürdü nihalde güvendi sonuna kadar nihal

  56. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Sen evlen o zaman cocuguyla ortada kalmasin yazik kadina zaten o cocuk kesin Barisdan cikmaz Nihal boyle bir seyi gizleyecek karakter deyil eyer gercekden cocuk Barisin olmus olsaydi bunu 6yil soylemeden duramazdi kullanirdi

  57. Cennet Kaya

    Cennet Kaya2 aylar önce

    🤡 Nihal bu her beyeni bir tokat bakalım Nihal ablamıza kaç tokat atılacak ben attım bile 😈

  58. Goldengirl WARS

    Goldengirl WARS2 aylar önce

    kendi kazdığı kuyuya kendisi düştü

  59. Singleplayer TV

    Singleplayer TV2 aylar önce

    nihal is a o...... ç....

  60. GAMER MAN

    GAMER MAN2 aylar önce

    Bu Nihal 🤥 Attığınız her beğeni Nihale bir tokat Bakalım kaç tokat olucak

  61. Eren Okumus

    Eren Okumus2 aylar önce

    Siktir lan savci gelicek elinde kanit olmadan beni oyle alicak yok öyle nir dünya

  62. MUSTİ FUK

    MUSTİ FUK2 aylar önce

    Nihal Bi geber amk şu barışla filiz Bi kavuşsun hem filizi seven avukata gitti.

  63. Ergin Oynamakta

    Ergin Oynamakta2 aylar önce

    Selim filiz istiyorum

  64. ريكاردو كاكا

    ريكاردو كاكا2 aylar önce

    Oooof oooof ....fliez😔😔😭😭

  65. süleyman miraç karakuş

    süleyman miraç karakuş2 aylar önce

    olm bu nihalde bir cinslinkmi var yoksa banmı öyle geliyor

  66. Mert Vural

    Mert Vural2 aylar önce

    Yok kardesim cinslik var onda kafayı gitmiş

  67. smMeƦԼγɴ yılmaz

    smMeƦԼγɴ yılmaz2 aylar önce

    Böyle yapınca barışı geri getirmez ki barış bir yerden sonra cocugunuda siktir eder amk

  68. ERZURUMSPOR 25

    ERZURUMSPOR 252 aylar önce

    Oh beee iyi oldu bu filize

  69. beril berk

    beril berk2 aylar önce

    hikmete noldu ki

  70. sude aras

    sude aras2 aylar önce

    kadın psikopat çıktı ya

  71. Efe Köksal

    Efe Köksal2 aylar önce

    00:30 SEN SUS ULAN

  72. Ensar TNL

    Ensar TNL2 aylar önce

    Nihal Geber Pislik içinde sürün yürü git *NOLUR*

  73. merve Kılıç

    merve Kılıç2 aylar önce

    "Hangi diziyi severek izlesem saçmalıyor"

  74. Serkan Kulbay

    Serkan Kulbay2 aylar önce

    helal olsun barış

  75. Snayyicat Man

    Snayyicat Man2 aylar önce

    Mk benim adımda yağız rahmetin adıda yağız bahgsvgs ama öyle isimler bozuk lamba gibi 2 tarafa yanmaz olum !

  76. Game Show

    Game Show2 aylar önce

    Amk nihal fack you +1

  77. Eç BaranTr

    Eç BaranTr2 aylar önce

    nihalin allah belasını versin ne kıskançlıktır bu gerizekalı kıskançya ben böyle mal görmedim bu arada gerçek oyuncuya söylemiyorum kurgusal oyuncuya söylüyorum yanlış anlamayın

  78. Nurhan Muhammed

    Nurhan Muhammed2 aylar önce

    0:02 çocuk ne diyo????

  79. Fatih Özbey

    Fatih Özbey2 aylar önce

    BI SUSUN BU SADECE BIR DIZI

  80. Oğuz Keleş

    Oğuz Keleş2 aylar önce

    *Rahmet deniz fragmanı gelsin +1*

  81. KORE 0 AŞKI 5

    KORE 0 AŞKI 52 aylar önce

    Başta ne dedi çocuk ben tam anlamadım, anlayan yazabilir mi?

  82. ZN GKDĞN

    ZN GKDĞN2 aylar önce

    Çocuk ne dedi anlayan war mı?😅

  83. das lawliet

    das lawliet2 aylar önce

    Başta Filize ne diyorlar anlamadım İlk Filiz kurtmuş anladım ben de sonra ne alaka aq dedim harbiden öyleymiş

  84. M Mki Kvkvbi

    M Mki Kvkvbi2 aylar önce

    Bu nihal💩 Her beğeni 100 tokat Kaç beğeni gelir?

  85. Ali Gasanov

    Ali Gasanov2 aylar önce

    Nıhal bı sal şu barışı allah aşkına sıktır ol gıt ! [NEFRET ETTIM]

  86. Şevval

    Şevval2 aylar önce

    nihal şirret karı seni ama çok iyi oyuncu

  87. Karya Özen

    Karya Özen2 aylar önce

    Bomba bölüm geliyor

  88. Greencard Hüseyin

    Greencard Hüseyin2 aylar önce

    NİHALE GICIK OLANLAR BEĞENSİN

  89. Arda Efe Ülgür

    Arda Efe Ülgür2 aylar önce

    Bugün yayınlayın beklemekten patladım

  90. Aysef Ryj

    Aysef Ryj2 aylar önce

    Başta çocuk ne diyo anlamadım filiz neymiş biri söyleyebilirmi

  91. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    +Aysef Ryj sen sağol

  92. Aysef Ryj

    Aysef Ryj2 aylar önce

    +elnur vəliyev çok sağol

  93. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Filiz kurtmuş baba annem soyledi diyor

  94. Mahin Bina

    Mahin Bina2 aylar önce

    Her zaman bu serinin etrafında. Hepsini çıkar, komik.

  95. Arzu Acar

    Arzu Acar2 aylar önce

    EN SEVDİĞİNİZ OYUNCU HANGİSİ? 1 Filiz 2 Barış 3 Fikri 4 Derin 5 Tufan 6 Tülay 7 Deniz 8Fiko 9 Kiraz 10 İsmet 11 Yeliz 12 Şükran 13 Şeyma 14 Müjde 15 Rahmet 16 Nihal 17 Selim 18 Hikmet 19 Mini Savaş 20Cücü 21 Çiçek 22 Piraye(melegin annesi) 23 Zeynep 24 Melek 25 Hülya 26 Yedi bela Aysel 27 Ayşe 28 Ömer (Yeliz Kocası )

  96. BKM in Battleground

    BKM in Battleground2 aylar önce

    Bırakmadı yaşayalım şu Nihal sümsüğü!

  97. 12345minecraft Kafası

    12345minecraft Kafası2 aylar önce

    O 2 avukatın ta ebesini daha demiyem

  98. Taha Eyvaz

    Taha Eyvaz2 aylar önce

    Cemil biti nihal başladı piskolojimizin içine ettiniz

  99. AW Elif zeynep Tekin

    AW Elif zeynep Tekin2 aylar önce

    Ney diyor kucuk savas filize ben anlamadim ne dedigini?

  100. AW Elif zeynep Tekin

    AW Elif zeynep Tekin2 aylar önce

    +elnur vəliyev cok tesekkur ederim🙂

  101. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Filiz kurtmuş baba annem soyledi diyor

  102. Ege Aluç

    Ege Aluç2 aylar önce

    Mini savaş filize iyi davransa sevse onu seviyorum mini savaşı katılanlar +1

  103. Emre Başar

    Emre Başar2 aylar önce

    Çocuk ne diyo anlamadım, filiz kürtmüş mü diyo ? *aşaq mı geçiyolar lan

  104. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Filiz kurtmuş baba annem soyledi diyor

  105. sadik ali demir

    sadik ali demir2 aylar önce

    Vay amk

  106. diloş k

    diloş k2 aylar önce

    00:02 cocuk ne dio orda

  107. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Filiz kurtmuş baba annem soyledi diyor

  108. Eylül Ada Bayram

    Eylül Ada Bayram2 aylar önce

    0.00 dan Barisla Savas konustu ya ikiside ne konustu anlayamadım da

  109. Eylül Ada Bayram

    Eylül Ada Bayram2 aylar önce

    +elnur vəliyev teşekkürler

  110. elnur vəliyev

    elnur vəliyev2 aylar önce

    Filiz kurtmuş baba annem soyledi diyor

  111. Elle

    Elle2 aylar önce

    Şu Nihalı çıkarın artık diziden, onu görünce sinir krizi geçiriyorum

  112. Gamer Pro

    Gamer Pro2 aylar önce

    6bininci likeni ben attım

  113. Emre kongar

    Emre kongar2 aylar önce

    Senarist bokunu çıkardı bu işin barış nihali sikmedimi bu çocuk nasıl oldu şimdi ayrı yatıyorlar yersen

  114. aliye2011

    aliye20112 aylar önce

    yazık aciz nihal

  115. Damla Kızkaç

    Damla Kızkaç2 aylar önce

    Filiz kötüymüş baba mı diyo anlamadım

  116. izelin oyun dünyası

    izelin oyun dünyası2 aylar önce

    Valla ben bu kadını gebertirimmmmmmmmm😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤