Final haftası biletini ilk alan yarışmacı kim oldu? | 20. Bölüm | MasterChef Türkiye

YORUMLAR

  1. Yorumsuz Adam

    Yorumsuz Adam8 gün önce

    Hep kerem hep kerem yeter artık

  2. DoomKeeper

    DoomKeeper13 gün önce

    çok zor çok zor diyorlar, tamam zordur eyvallah da. mutfakla alakası olmayan birisi de bonfileyi mühürlemeyi becerebilsin yahu, her bir tarafını 2dk kızgın tavada mühürle olsun bitsin nedir yani. 2 mantar kavurup 1 parça eti saramayan da buna zor demesin. gözlüklü seçildi mesela getirdiğinde hamur yüzüyordu resmen, mantarı mı kurutamadı artık ne yapamadı o yemekte bu kadar sıvı ne alaka.

  3. sevr dagim hicretim

    sevr dagim hicretim28 gün önce

    fuzuli isler

  4. nathanael degryse

    nathanael degryse29 gün önce

    Anadolu, turk, asya topraklarindan binlerce yemek cesidi varken fransiz ingiliz isi birseyler pisirtmek cok garip..

  5. Deniz Kızı

    Deniz KızıAylar önce

    Bıktım bu NETFLIX reklamlarından yeter ya!!!

  6. Küçük Mozart

    Küçük MozartAylar önce

    Keyifli ne amoöwıwjs

  7. 支•яєαρєяz

    支•яєαρєяzAylar önce

    uğurun bende diyip hakan kazanıncaki Yüz ifadesi dleldelslwllde

  8. anime TV

    anime TVAylar önce

    4ü bide meltem finalde

  9. Fatmanur Aki

    Fatmanur AkiAylar önce

    Melteme nolduu

  10. Betül Şan

    Betül ŞanAylar önce

    En sevdiğiö şkili sona kaldı

  11. Siiw b Hwuwb

    Siiw b HwuwbAylar önce

    Hakannnnnnnn

  12. Gülsen Kalkan

    Gülsen KalkanAylar önce

    Uğurun etinde resmen çok su akıyor tahta ıslandı keserken de su aktı. Keremin ki görüntüsü de aynı değil. Hakanın ki hem görüntü hem su akmaması hem uyum en iyisi HAKAN HAKKETTİ yani ilk defa kerem demiyorum

  13. J Almaktari

    J AlmaktariAylar önce

    bu dizi cok sIkICI, Sadece Murat icin burdayiz

  14. oytun.alpay Alpay

    oytun.alpay AlpayAylar önce

    Hakan 1.olacak ..eminim😎

  15. Dila Ozkan

    Dila OzkanAylar önce

    Hakan cok hemde cok hak etti, bakin millet, bak cok bilmis sacmaci Mehmet,deli Murat...

  16. Katherine Ardivas

    Katherine ArdivasAylar önce

    33:20 için geldim zorluklardan kastları sizi rozet için sıkıştırcaz heralde kabul etmişsiniz işte hakan dokunulmaz, alabiliriz gibi bir şeyde dememişler ne uğraşıyirlar

  17. biqboss009

    biqboss0092 aylar önce

    Nimet olmasa bir şey derdim ama şu hakanın yaptığı görünüş olarak bana göre en berbattı. Ve bence en iyisi keremin yapıtıydı. Hepsi seneryo gerçi istedikleri gibi sürdürüyorlar.

  18. İrem Batar

    İrem Batar2 aylar önce

    her şeye evet sef demeleri çok itici değil mi ya

  19. Deniz Türk

    Deniz Türk2 aylar önce

    Kerem almaliydi!!!!!!

  20. Ali Efe'nin Dünyası

    Ali Efe'nin Dünyası2 aylar önce

    Hakan: OOOOOO Çak Burcu: Ben Niye Çaktım ya Ben Niye Hakan'a Çaktım :D aoıjkskgs

  21. Emine Göksu

    Emine Göksu2 aylar önce

    Gerçekten yemek yapılan bı bölümdü.Tartisma yoktu, bence hep zor yemekler versinler

  22. Feanor

    Feanor2 aylar önce

    Daha önce wellington beef yapmış biri olarak yemeğin görüntüsüne beef'in texture'sine bakacak olursak Kerem açık ara farkla en iyi görüntüyü yakaladı. Sanırım Protein Tozunu seçmelerinin sebebi rekabet azalmasın heyecansız olmasın.

  23. Mg Mw

    Mg Mw2 aylar önce

    Soner şef big showa benziyo aq

  24. Ugur Balam

    Ugur Balam2 aylar önce

    helal olsun

  25. Havva Taspinar

    Havva Taspinar2 aylar önce

    Bu eslem hakana takmis o bebe sana bakmaz bence

  26. Özer Özçelik

    Özer Özçelik2 aylar önce

    Hazer bey şef olmuş ancak hazırladığı yemek 30 katmanda olsa önce bir eldiven giyinmeyi öğrensin, keserken tırnaklarını arasındaki pislik görünüyor taktığı yüzüğün yemeğin içine girmesini gözardı edin.

  27. jale soylugil

    jale soylugil2 aylar önce

    Sinsi kerim senden masterchef olmaz, birinci adam sinsi olmaz. Sen bu sinsilikle en fazla ikincisin her ortamda.

  28. jale soylugil

    jale soylugil2 aylar önce

    foie gras (fua gra)

  29. Aysegul Kesgin

    Aysegul Kesgin2 aylar önce

    Bi bizim masterlara bakin birde gordon Ramsey ???? Bizimkiler hep bi hava hep bi oyun hep bi show ......!!!!

  30. Mehmet Şahin

    Mehmet Şahin2 aylar önce

    Hakketti cocuk eti kestiğinde dedim bu diye.

  31. Солтанов Вусал

    Солтанов Вусал2 aylar önce

    hakan bravo aynen böyle devam et sen birincisin sensin şampion👍👍👍👍❤❤❤

  32. Hasan Yusein

    Hasan Yusein2 aylar önce

    Kerem ile uğurun hakkını da yediniz yemekle beraber iyi cheflersiniz adalet nerde ?

  33. Hasan Yusein

    Hasan Yusein2 aylar önce

    Yarışmada Hakana büyük torpil var millet bende aşçıyım bana mutfakta böyle sesini yükselten hareket çeken olsa alırım aşağı kendini bir b?k zannediyor yarışmada olsaydım diskalifiye olmuştum çoktan

  34. Cem Akkurt

    Cem Akkurt2 aylar önce

    Pismemis ete iyi pismis demek nasil bir dunya acaba ora??

  35. arva sekerci.

    arva sekerci.2 aylar önce

    8¥48 11:36 , 34:30 23¥57

  36. Melissa Sanane

    Melissa Sanane2 aylar önce

    Ugur veya kerem hak ediyordu.

  37. Baran Taş

    Baran Taş2 aylar önce

    Hakan üdolümsün kardeşim gayet başarılısın tebrikler....

  38. Sümeyra Gülşah Öksüz

    Sümeyra Gülşah Öksüz2 aylar önce

    11:35 yemin ederim koptum ya JDJSJCJZJX

  39. Hilal Karakaya

    Hilal Karakaya2 aylar önce

    Sen onca hafta et, tavuk pişireme kanlı kanlı sun. Bu hafta yaptın diye finale git işe bak. Keşke puan sistemiyle falan seçselerdi finalisti.

  40. Nermin xeyrullayeva Xeyrullayeva

    Nermin xeyrullayeva Xeyrullayeva2 aylar önce

    Helal olsun Hakan çok sevindim🤩

  41. alptuhan kendigul

    alptuhan kendigul2 aylar önce

    Muratsiz çekilmiyor masterchef

  42. Yorumcu

    Yorumcu2 aylar önce

    Hakan çok şanslıydın tam istediğin yemekler çıktı ve finali kaptın, senin için çok harika bir durum çünkü o rozeti alamasaydın seni orada çıtır çıtır yiyecek kişiler vardı

  43. Sarp Yalçın

    Sarp Yalçın2 aylar önce

    Kokorece benziyor

  44. Blue RM

    Blue RM2 aylar önce

    Dünyada herkes etin içini o kirmizilikta yiyor diye standart dayatmasına giren insanlara ayar oluyorum. Ben tam pişmiş et seviyorum. İçinden kırmızı sular akıyor öggg

  45. Xeyale Abbasova

    Xeyale Abbasova2 aylar önce

    Oleyyy işde bu cok sevindim🤗🤗🤗😗

  46. Gülcihan Karaca

    Gülcihan Karaca2 aylar önce

    Of burası kerem fan page gibi biraz susun

  47. Zehranur Alravy

    Zehranur Alravy2 aylar önce

    Bu yapım çok başarısız malesef yabancı yapım meraklısı değilim ve tabiki dünya şefi Gordon Ramsay 'in yaninda bunlar biraz sönük kalır ama bunu nasıl izliyorlar anlayamadim sıkıcı ben kesik kesik izledimem rağmen bunaldım ya ,biraz TV den izledim ve iş den çok kavga gürültü gördüm böyle izleniyorsa vay halkın haline ne ...

  48. Weeaboo  Chan

    Weeaboo ChanAylar önce

    Zehranur Alravy dürüst ol sende nfnld acunun kurguladığı türk versiyonu izdivaç programına döndü boş boş kurgular yemek ile alakalı olmayan aptal kavgalar yurtdışındaki buna bin basar bu şekilde kurgulamayıp yemeği biz izleyicilerede öğretselerdi yapılışını yurtdışındaki gibi böyle olmazdı.

  49. MK Yıldırım

    MK Yıldırım2 aylar önce

    arkadas tarif yok malzeme yok kac dakika nekadar hangi recete sure insan ekranda verir ki bilmeyip merak edenler ogrensin hee amac insanlari keklemek ayrica türk osmanli mutfsgi kafar hangi mutfak var zenginde yok bif strong bilmemne cok zor yemekmis hadiya yapsayfilar bi icli koftede bakalim kimin eli marifetli ayrica tarifleri zamanlamalari veremezler insanlar ekrandan anlamasin . ayrica tebrik sahnesinde sanki adam yarismacilara vebali gb davrandi oo ne kasinti oylee

  50. Hatice Erer

    Hatice Erer2 aylar önce

    hakan guzel pisirdi onemli olan bu yemekte etin hamura su birakmamasi hazer sefin kestigi beef wellington hakanin yaptigiyla ayni duzende neredeyse bence adaletli bi yaklasim olmus.