Kerimcan Durmaz canlı yayına bağlandı, Erhan Nacar ile yüzleşti!

YORUMLAR

  1. irem

    iremGün önce

    Erhan denen bu adam ne kadar kibirli konuşuyor. Sen kimsin yahu? Yok senin çevren kötü de bilmem ne. Sanki karşısında çocuk var. Diyor ki yanındaki insanlar sosyal medya ile uğraşıyor ve prim yapmaları gerekiyor, bu yaptıkları primler terbiyesizce olduğu için sen de onlara benziyor oluyorsun seni aşağı çekiyorlar, çevrenden kurtul. 3 tane asalak 1 erkeğe akıl veriyor inanılır gibi değil. Biri şunlara o primi yapanların da (danla vs) kerimcanın da sosyal medya dışında bir hayatı olduğunu söyleyebilir mi? Hepsi işi gücü olan insanlar bunlar. Gelmiş liseli çocuğa der gibi ortamını düzelt diyor kaç yaşında adama? Niye sen mi yaşıyorsun onun yerine? onu rahatsız etmeyen seni niye rahatsız ediyor? Saçma sapan...

  2. the yasin

    the yasin2 gün önce

    Erhan nacarında balonu söndü 😂😂 kerimcan hala gündem de uğraşamazsınız annem ah ahh

  3. Rabia Elinç

    Rabia Elinç2 gün önce

    Senden fikir almak isteyen mi var adam ya ? Herkesin kendisi ve çevresi hakkında yorum yapmak sana mı kaldı ?

  4. Hira Ozen

    Hira Ozen2 gün önce

    Herkesn hayatı sanane okadar sapiq katl war onlari ndn knusmuosunda kerimcnı knusuosun ama onlari knusamazsn dme?

  5. GameFire- muhammed

    GameFire- muhammed3 gün önce

    Ya bi siktir git Nacar mısın gucur musun Senin sorunun insanların para kazanması

  6. Güney Sert

    Güney Sert3 gün önce

    iyi yayınlaaaarrrr :D amk ibnesi seni

  7. fatih korkmaz

    fatih korkmaz4 gün önce

    Harbi bu adam dengesiz Erhan kaşar bey kerimcan maal olmuş Erhan mal olmuş topluma 😂😂😂

  8. kardelenimberfinim

    kardelenimberfinim7 gün önce

    Siz kerimcamın tırnağı bile olamazsınız ülkede okadar olaylar var okadar pislikler varken kerimcan ın dansına bilmem neyine mi düştünüz be? Siz onu bunu bırakın da ülkede kçük çocuklara tezavüz edenlere kadın cinayetler edene onu bırakın su borusuna tecavüz edenlere araba eksozuma tecavüz edenlen arkadına düşün Allah aşkına , adam dünyaca ünlü sevilen sayılan biri sizin derdiniz ne , konu mu kalmadı yuhhhhhhh

  9. Fire ghost

    Fire ghost7 gün önce

    Internette tek youtubr lar yok erotik filim ve paranolmal filim kan vahset videolari da var bunlara da dava ac ozaman amatör seni

  10. Nilüfer Keskiner

    Nilüfer Keskiner8 gün önce

    bu adam derneğini youtuber veya fenomenlere sataşarak tanıtmaya çalışıyor. aileler bilinçli büyütebilir benim yeğenlerim neden yaşına uygun videolar izliyor. kendi reklamını yapıyor ve hala programa çıkarıyorlar.

  11. Madborn

    Madborn13 gün önce

    Kerimcan Durmaz'ın arayıp bununla muhattap olması yanlış.

  12. Eyyüp Şâmil Çetinkaya

    Eyyüp Şâmil Çetinkaya16 gün önce

    *Vazifemiz Olmayan Şeyler Üzerine Saçma Salak Yorumlar Yapalım Derneği Başkanı sanırım.*

  13. Kağan Dadalı

    Kağan Dadalı27 gün önce

    Ulan ne salak salak muhabbetler bunlar ....

  14. Nuray Gural

    Nuray Gural27 gün önce

    Lafını bölmeyeceğim deyip iki de bir lafa dalması da ayrı bir sinir bozucu. Kerimcan Durmaz sevmem, izlemem o yüzden de sosyal medyadan takip etmiyorum. Keşfetime düşen videoları açmam. Aynı şeyi siz de yapın. Çocuklarınızın sosyal medyaya ulaşması için sınır koyun. Şu erkan denen adamın da üst perdeden konuşması ayrı bir sinir bozucu. Kendi çocuğunuzu yetiştirecek olan sizsiniz, hatalarınızı karşı tarafa atıp durmayın. Para kazanma hırsınızdan, önce kendime vakit ayırmalıyım diye tabletini eline verip çocuğunu odasına kapatanlar bu adam nezlinde vicdan aklıyor. kusura bakmayın ama örfünüzü de adetinize de tüküreyim. Soytarı kılıklı şarlatan.

  15. Galerici aydın

    Galerici aydınAylar önce

    Lütfen şu burak güngör ü de canlı yayına alın iyi prim çıkar

  16. Ayça Ulusal

    Ayça UlusalAylar önce

    Aman tanrım erhan nacar bize video cekmeyin diyo tamam erhan reiz çekmeyiz valla gerizekalı bu adam ya 9 yaşındaki çocuğa tablet verme o zaman

  17. destere necmiye

    destere necmiyeAylar önce

    Çocuklarınızq tableti bilgisayarı adam akıllı verin sizde kardeşim yeğenim bu sene 1. Sınıfa başladı çocuk ders işleniyordu çünkü TRreporterda adam akıllı videolar izleterek okumayı yazmayı sayıları öğrettik şuan boşuna gidiyor okula gidipte salakça bişey açıp tvnizi izlerseniz salak bi çocuk çıkar ortaya

  18. Erdem İlanli

    Erdem İlanliAylar önce

    Vatandaşların kim amk cumhurbaşkanımısın

  19. Azra Onan

    Azra OnanAylar önce

    Sakallarını kesip gel ciddiye alamıyorum, çocuğunun izlemesini istemediğin kişileri engelle, gidip adamın showunu izliyorsun, paylaşıp prim yapıyorsun sonra da b*k atıyorsun.

  20. Onur Arslan

    Onur ArslanAylar önce

    RTÜK denilen kurmaca kuruluşun çocuklarımıza yönelik Ruh ve sinir sağlığını düşünen bir maddesi olması ve (çocukları geçtim) yetiskin insanlarımızın tv karşısında kılıç kalkan oynayıp entrika dizisi izleyip haplanması çelişkisine ne diyelim. Yahu tüm kötülüklerin anası içki ise tüm sapkınlıkların anası da tv Programlarıdır. Özelliklede boş beleş yapılan sadece ekmeğini yiyen insanların bulunduğu bu program o kadar gereksiz ki.

  21. emirhan özer

    emirhan özerAylar önce

    Abi şunu anlayın sosyal medyayada ne izleyeceğimizi biz seçiyoruz istemessen izleme bu kadar kolay ve madem senin çocuğun etkileniyor neden ınstagramı var

  22. İlahe Hesenova

    İlahe HesenovaAylar önce

    Erhan nacar kerimcan durmaz hakkinda ne derse desin katiliyorum birin uzerine besinde koysa bile yalniz burak gungor reynmen enesbatur falan bunda hic ama hic katilmiyorum

  23. pembe şalvarlı kız

    pembe şalvarlı kızAylar önce

    Yavşak tipsiz erhan

  24. pembe şalvarlı kız

    pembe şalvarlı kızAylar önce

    Erhan amacın ne laaan kemoya sataşıyon

  25. Aeri Simpson

    Aeri SimpsonAylar önce

    Adam ne boş yapmış be

  26. midseversapık

    midseversapıkAylar önce

    Yav bu amk cocu nerden piyasaya çıktı derneğininde senin de amk

  27. İbrahim Ergunal

    İbrahim ErgunalAylar önce

    Bu damam kim yaa sana ualn

  28. Besir B

    Besir BAylar önce

    Erhana bak sen adam söhret pesimde youtuberlerin arkasindan prim yapip ünlü olma yolunda ve bizim milletimiz bu sahtekara yol veriyor yaziklar olsun... adam gitmis onca lafin arkasindan kendine kanal acmis. Aciyorum size...

  29. Ali Anıl Salaz

    Ali Anıl SalazAylar önce

    of adam ayrı rezil kerimcan'ın açıklamaları ayrı rezil. kardeşim genel olarak senin cinsel kimliğinden "şikayetçi" bi tutumun örneklerini söylüyor adam ve düpedüz homofobiklik yapıyor. çıkıp ben ve benim gibiler varoldukça bu topraklarda istediğimiz gibi, özgürce, kimseye hesap vermeden yaşayacağız diyemiyorsun. seni küçük burjuva lümpeni kerimcan seni...

  30. İsmail Atas

    İsmail AtasAylar önce

    Sen nasıl bi kralsın kerim can bu lafı hak etinn

  31. sema nurcnte

    sema nurcnteAylar önce

    Bacak kadar çocuklara telefon almasın ebeveynlerde youtubede ki videolar televizyon gibi kolay erisebilecek videolar değil sonuçta

  32. sema nurcnte

    sema nurcnteAylar önce

    Bu adamı ekrana çıkarmışlar birde ya

  33. omer asaf demirtas

    omer asaf demirtasAylar önce

    Erhan kaşar prim.exe

  34. Boray Yildiz

    Boray YildizAylar önce

    Erhan hadi abi yaaa ööfff

  35. Gulay gulay

    Gulay gulayAylar önce

    millet marketin yolunu unutmusken abuk sabuk yaptiginiz hareketlerle paralar cepte cosuyosunuz.siddet olmasin kotu ama hepinizi dövmek lazim

  36. İrem Gökberk

    İrem GökberkAylar önce

    Erhan Nacar kötü örnek oluyor çocuklarımızı bu manteliteden uzak tutalım.

  37. Naz Bayır

    Naz BayırAylar önce

    Burak güngör ne güzel demiş çok hak verdim şuanda ona , madem çocuklarınızın izlemesini istemiyorsunuz, o zaman 3 yaşında ki 5 yaşındaki 9 yaşındaki çocukların eline vermeyin telefonu tableti. Sizin hatanız. O insanlar ordan para kazanıyorlar sizde youtuber olsanız sizde yaparsınız aynı şeyleri. Üstelik madem istemiyorsunuz küfürlü izlemezsini açın cocuğunuza johnny Johnny yes papa beyinleri yıkansın madem işlerine emek veren size göre yaptıkları her şey kötü olan insanları izleme lerini istemiyorsunuz karşınıza çıkınca ilgilenmiyorum yap bitsin bu kadar ister küfür ederler ister başka şeyler yaparlar size ne insanların çoğu bundan hoşlanıyorsa size ne günahı onların boynuna sizi ne ilgilendiriyor onların çektiğim videolar.

  38. Cemre Ecesu Kaya

    Cemre Ecesu KayaAylar önce

    Hayvan, insan tecavüzlerine ses çıkarmayanlar gelmiş saçma sapan şeylere laf yapıyorlar!

  39. Stefanov Krasimir

    Stefanov KrasimirAylar önce

    Ulan çok boşsun be Nacar

  40. Elif Şirin

    Elif ŞirinAylar önce

    bu adam youtubeun nasıl işlediğinden haberdar mı?

  41. Mutullah Birgin

    Mutullah BirginAylar önce

    Ne boş konuştu

  42. ramazan ve ali eglence vidiyoları

    ramazan ve ali eglence vidiyolarıAylar önce

    Mal nacar

  43. İsa Yıldız

    İsa YıldızAylar önce

    Ben küçükken televizyondakileri örnek alıp sınıfta uyuşturucu araması yapmıştım şimdi youtubede böyle bişey var mı ? Televizyon daha tehlikeli.

  44. ÜMİT YILDIZ

    ÜMİT YILDIZAylar önce

    Erhan bey sizden rahatsız oluyorum sizi birdaha görmek istemiyorum

  45. Semsettin Ezhel

    Semsettin EzhelAylar önce

    Erhan Bey hapishanede 5 gun yattim niye cocugum Ben Erhan nacar seyrediyorum dedi bende onu bacagindan onu vurdum kamoyuna gidigi icin ama onu oldurmedim neden sen istedigin şeyi alirsin unlenirsin bu yuzden seni mokoko

  46. Elif Erel

    Elif ErelAylar önce

    Lütfen şu iğrenç adamı programınıza çıkarmayın lütfen.

  47. Asiye Sen

    Asiye SenAylar önce

    Eee daha ne yapıcaksınz da boyle insanlari sacma haberlerle goze sokup istedigini veriyorsunuz?ama sizde haklisiniz youtuberlar en azindan bir cogu cocuklari sigaraya ickiye yollendirmiyor.Sadece bir yonden bakin boyle sacma insanlari haber kaynagi yaparak size olan guven yıkılıyor.Halk ile ilgili konusmayi kendine görev edinen insan o mükemmel konugunuz cocuklara yarardan cok zarar ve o mukemmel konugunuzda dedigi gibi etrafiniza bir bakin .Yazik valla

  48. Seliin *

    Seliin *Aylar önce

    Kıvırıyor resmen ya saçmalıyor. Hem instagrama atmış taa yanına gidip hem konusmadım hic sizle diyo bide bunu konuşturuyorlar

  49. Umut Cemal Akpınar

    Umut Cemal AkpınarAylar önce

    ERHAN NACAR KADAR BOŞ İNSAN GÖRMEDİM YA JDJDJDJDJDJD

  50. Ahmed Aahmed

    Ahmed AahmedAylar önce

    Bu adam asiri salak amk tam bir pirimci salak unlu olmak icin gotunu siktirir mk