Rolls Royce'un Hiç Bilmediğiniz Özellikleri | Wraith

YORUMLAR

  1. By Mafin

    By Mafin3 dakika önce

    Bu paraya GT-R alır gerisini bankaya faize koyarım amk😂

  2. Gökhan Temel

    Gökhan Temel26 dakika önce

    11:16 ezan, namaz gibi şeyleri ağzına almayacaksan kullanma o programı !

  3. deli baltalı

    deli baltalı52 dakika önce

    MİLLET VİDEOYU İZLEMEMİŞKİ ÇEVREDE OLANI BİTENİ KAYIT EDİP YOK .....SANİYE SANİYE ÇEVREDE OLANI AKTARMIŞ :) E BARİ BENDE BİŞE BULAM DEDİM 2.54 ARKADA YOLDAN Bİ ARABA GEÇİYOR =D

  4. mücahit ak

    mücahit ak2 saatler önce

    :)))

  5. Faruk Aktacun

    Faruk Aktacun2 saatler önce

    Gerçekten çok önemli bilgiler bunlar ilerde bir Rolls Royce m olursa kullanırım ama öncelikle bu asgari ücretin 100 bin TL felan olmasını beklemek lazım

  6. turgut altun

    turgut altun2 saatler önce

    audi s8 de bile daha güzel özellikler var abart-mayın bu kadar rolls roys uçak motorunu bide araç motorunu güzel yapar sadece çok hantalll duruyor.

  7. OĞUZHAN Tohumcu

    OĞUZHAN Tohumcu3 saatler önce

    Hilal hanım hep olsun bence Çünkü çok bilgili

  8. Mesut OKCU

    Mesut OKCU3 saatler önce

    Zaman kaybısınız o şemsiyenin orda olduğunu Ali Ağaoğlu bize göstermiştı zaten

  9. Engin Yağcı

    Engin Yağcı3 saatler önce

    Bu arabaya sahip olanlar, ASLA bu kadar bilgiye sahip olamazlar. Bunun için ne vakitleri, ne de merakları vardır. Çoğu sadece BENİM BUNDAN ARABAM VAR demek için, ÖYLE HERKESİN ALAMADIĞI ARABAYI ALIRLAR O KADAR. HADİSE BU NE YAZIK Kİ, BİZ FAKİRLERE İZLEMEK DÜŞER...

  10. Erhan EROGLU

    Erhan EROGLU4 saatler önce

    videonun sonu harika "17:00" gülme krizine girdim..tebrikler @dogankabak..

  11. Lil Peep

    Lil Peep4 saatler önce

    Bu para nerden geliyor

  12. Denis Angelov

    Denis Angelov5 saatler önce

    Bu arabayı GMG garajda görmek isteriz

  13. Emirhan Sengul

    Emirhan Sengul5 saatler önce

    Fark ettiyseniz devir saati tersine calisiyor

  14. Music Time

    Music Time5 saatler önce

    Abi rakam demene gerek yok zaten söylediğin Sayılar Rakam değil:)

  15. Arda Ay

    Arda Ay5 saatler önce

    10:13 eli vites atmaya gidiyo aklasjdalskjdalkjdalş

  16. Game of Gamer TV

    Game of Gamer TV6 saatler önce

    Camaro'dan fazla motor var arabada :)

  17. Mahmut Sarıtaş

    Mahmut Sarıtaş6 saatler önce

    Baya uygun fiyatlar ben ucuzken 2-3 tane alayım maazallah fiyatı yükseklir filan kazıklanmayalım 😂

  18. Caner İnayet

    Caner İnayet6 saatler önce

    1Milyon 8bin € demek ortalama 6 milyon lira yapıyor evet hayalimizin bile üstünde dndnsnfndjf

  19. Ferhat Kaya

    Ferhat Kaya7 saatler önce

    Doğan Abi 11:10 da çalan zil sesi namaz vqktinin geldiğinin habercisi

  20. O. Falih GREYFURT

    O. Falih GREYFURT8 saatler önce

    Hilal'in bilmediğimiz özelliklerini ne zaman çekeceksin...

  21. Hasan Sefa

    Hasan Sefa8 saatler önce

    Gene efsane bir video olmuş abi

  22. и король percius

    и король percius8 saatler önce

    Ne bu yeniyomu

  23. Mahmut Arslan

    Mahmut Arslan9 saatler önce

    Hilal in gülüsü ne kadar guzel neseli kadin dogan kabak.saygilar

  24. Kemal Izmir

    Kemal Izmir9 saatler önce

    Ümit olmamış.. Esprileri çok yavan.

  25. Mustafa Bakırcı

    Mustafa Bakırcı9 saatler önce

    Ümit abi allah kabul etsin

  26. Alper KARAOĞLU

    Alper KARAOĞLU11 saatler önce

    Keşke bu tarz lüks arabaların videosunu yaparken TRDE kaç adet alındı ve yollarda onlarıda söyleseler yada ben mi kaçırdım vardı da ..

  27. a. arslan

    a. arslan13 saatler önce

    Harikasınız ..em Yılmaz gölgeniz olarak kalmış !

  28. TALHA ER

    TALHA ER16 saatler önce

    Bu arabayı ferhat abiyle cekinn biraz öğrenelim

  29. Samet Sevinç

    Samet Sevinç17 saatler önce

    Kirayı yatirmaya 330 liram yok Derhal uyuyup rüyamda 1 milyon 8 bin eurocuk kredi cekip royse rolse alacam 😁😁😁

  30. Statur Players

    Statur Players17 saatler önce

    16:01 de rakam diyemiyorum diyim rakam diyen

  31. Furkan Sezer

    Furkan Sezer18 saatler önce

    bu video çok keyifli olmuş :D

  32. Ahmet Yıldırım

    Ahmet Yıldırım19 saatler önce

    300 bin Euro luk aracı 3.5 katına satan güzel ülkemin güzel vergileri....niye araç üretsinlerki bunlar ...enayimi :) abi eline sağlık harika bir video olmuş ...

  33. Oguzhan Kolcu

    Oguzhan Kolcu19 saatler önce

    +1 t

  34. BERZAN KALENDER

    BERZAN KALENDER20 saatler önce

    AĞEBEYİM ÖNCELİKLE ELLERİNDEN ÖPERİM KENDİM 13 YAŞINDAYIM ARABAYA ÇOK MERAKLIYIM BİRGÜN YOLUN ŞANLIURFA’YA DÜŞERSE LÜTFEN HABERİM OLSUN. İNSTAGRAM: BERZAN100

  35. Suat Bora Yerli

    Suat Bora Yerli21 saatler önce

    Galiba biz böyle arabalara ömür boyu binemiycez..

  36. Mehmet Fatih Muslu

    Mehmet Fatih Muslu21 saatler önce

    Çok eğlenceli bi video olmuş cidden

  37. Alkan ÖZCAN

    Alkan ÖZCAN21 saatler önce

    Gerçekten alkışlar size ya,çok keyifli olmuş yeşilçam gibisiniz :)

  38. Kaan Celik

    Kaan Celik22 saatler önce

    Allah'tan bu vidio paralı değil.

  39. Süleyman Turhan

    Süleyman Turhan22 saatler önce

    Spirit of extazi ya ingiliz diyedir

  40. Çağrı Güneş

    Çağrı Güneş22 saatler önce

    Anahtar da şase yazıyor diyor ya 😂 😂 😂 😂 😂 😂

  41. tolga uygur

    tolga uygur23 saatler önce

    normal de arabaları kadınlara tercih edenlerdenim ama hilalmi rolls royce mu deseler hilal derim maşallah 41 kere çokta mütevazi bir kız :)

  42. Ahmet Taner

    Ahmet TanerGün önce

    Rolls royce sumuz hiç olmadığı için bu özellikleri bilmiyoruz 😬

  43. 365CaesaR

    365CaesaRGün önce

    doğan gabak dergi çıkar. senelik abone olayım.

  44. emre kara

    emre karaGün önce

    Hilal Abla bana burs bağlar mısın ? Kendime toyota falan alayım bursla. Bu nasıl bir zenginlik ya

  45. Okan Yılmaz

    Okan YılmazGün önce

    arabananın vergisi 121.000 türk lirası.vaybe ,

  46. TKezli TV

    TKezli TVGün önce

    Rusya' da fiyati 27milyon ruble yani yaklasik 360bin euro.. Turkiye de 2 Rolls Royce da vergi dairesine aliyorsun... :))) Inanmayan arkadaslar icin link de vereyim.. : www.rolls-roycecars.ru/our-offer/cars-in-stock/?ELEMENT_ID=3499

  47. Efe CTX

    Efe CTXGün önce

    20.000 Euroya Mercedes Var Aq

  48. cem acikgoz

    cem acikgozGün önce

    Arabadan başka tüm geyiği gördük. Tamam pahalı ama bırakında bi anlatsın özelliklerini. Biraz daha ciddiyet lütfen

  49. Kaan Alp

    Kaan AlpGün önce

    Bu araba kanada da aynisi 325 bin euro vergi siyle.

  50. Gerlova Gerlova

    Gerlova GerlovaGün önce

    ama motoru bmv den almış. o halde RR. tan geriye yalnız kaporta kalmış.