No video :(

Sarp'ı çılgına çeviren fotoğraflar.. - Kadın 42. Bölüm

YORUMLAR

  1. А Г

    А Г15 saatler önce

    Bu hatice neden mal gibi durup bakiyor?

  2. Nozima Odilova

    Nozima OdilovaAylar önce

    Переводите пожалуйста

  3. PUBG VS ARDA

    PUBG VS ARDAAylar önce

    Enver dedeye bayiliyorum

  4. רחל לוי

    רחל לויAylar önce

    מתחיל קצת אקסן בסרט הזה וזה יפה

  5. Psycho

    PsychoAylar önce

    Burada psikolog falan varsa lütfen söylesin şirin gerçekten hasta mı yoksa sadece kötü bir karakter mi ?

  6. Carmen Colon

    Carmen ColonAylar önce

    Spanking.

  7. Deniz ÖZEN

    Deniz ÖZEN2 aylar önce

    Bu dizi de herkes suçlu küçük veya büyük ama suçlu doruk hariç...

  8. Elm stn

    Elm stn2 aylar önce

    Biraz da Pırılı dusun

  9. Carmen Negron De Jesus

    Carmen Negron De Jesus2 aylar önce

    Se acabo mi novela favorita😱😭😭😓

  10. Δεσποινα Παπαδοπουλου

    Δεσποινα ΠαπαδοπουλουAylar önce

    η κορη τους ηταν πανεμορφη

  11. Ady Taji

    Ady Taji2 aylar önce

    Cuando en Español???? No entiendo nada🤔😔

  12. like slime

    like slime2 aylar önce

    😔

  13. Isis Nohemi Martinez Aguilar

    Isis Nohemi Martinez Aguilar2 aylar önce

    con el traductor de google no me alcanza jajajaja

  14. Isis Nohemi Martinez Aguilar

    Isis Nohemi Martinez Aguilar2 aylar önce

    lütfen ispanyolca bilen birisi, her sahnede ne olduğunu çevirir ... ama Bütün bunlarla ne olduğunu bilmek için gelecek yıla kadar bekle! teşekkürler :)

  15. Isis Nohemi Martinez Aguilar

    Isis Nohemi Martinez Aguilar2 aylar önce

    por favor alguien que sepa español, que nos traduzca que pasa en cada escena .... esperar hasta el otro año para saber que esta pasando con todo esto !! gracias :))

  16. Muhrip Pantheon Türkiye

    Muhrip Pantheon Türkiye2 aylar önce

    Videoyu , ileri sarıp izleyen bir , tek ben miyim?

  17. Zehra

    Zehra2 aylar önce

    Diziyi uzatmak için öyle saçmaladınız ki, Enver'in en aklı başında kişi olacağını sanarken hepten adamı problemli yaptınız. Hatice bir olayda var gerisinde yok. Sarp zaten ayrı bir dünya. Yalandan karısına iki cümle kurdu gerisi yok. Saçmalamaya devam...

  18. Neriman Cakar

    Neriman Cakar2 aylar önce

    Çok uzadı kabak tadı verdi

  19. elif bekki

    elif bekki2 aylar önce

    hatice artık şirini savununca boğasım geliyo

  20. Yasmin Chavezz

    Yasmin Chavezz2 aylar önce

    Ya quiero verla en español

  21. Asude Gökçe

    Asude Gökçe2 aylar önce

    Gözümüm önünde hepsini si-li-ceksin asdfkkj tam remixlik yer bence biri denemeli bunu 😂😂😂 7:57

  22. Asude Gökçe

    Asude Gökçe2 aylar önce

    Enver dede çok değişti yaaa...Şu şirini neden hala kovmadığını anlamadım Bir ara kovmuştu hatırlarsanız ancak şirin gitmeyeceğini söylemişti enver bir tokat yapıştırıp yüzsüz seni bu evden gideceksin bal gibi diyemedi işte o gün anladım enver dede nin değiştiğini biraz şirine ılımlı yaklaşıyor şu aralar Napsın yinede adama da kafayı yedittirdiler 😞

  23. Hatice Turkoglu

    Hatice Turkoglu2 aylar önce

    Bu Sarpa da oynadığı son iki dizide hep baldızlar takıyor yani nedir bu adamın baldızlarından çektiği

  24. T E O

    T E O2 aylar önce

    Subtitles please

  25. Mert Esdeath

    Mert Esdeath2 aylar önce

    Sarp o fotografi gorunce birdaha bosaldi

  26. Samet Askerov

    Samet Askerov2 aylar önce

    Şirinde bi hastalik bulsun artik piskopat piskopat oyunlarla sinir hastası ediyo hər kesi...😤😤😤

  27. Ezgi Yılmaz

    Ezgi Yılmaz2 aylar önce

    Dizide baldızı canlandıran karakter (Seray Kaya), acil ihtiyacı olan ablasına (Özge Özpirinçci) ilik vermeye, eniştesiyle (Caner Cindoruk) uygunsuz fotoğraflar çektirmek suretiyle razı olmuştur. Bu fotoğrafları da şantaj için kullanmayı planlamıştır. Bu ve benzeri sahneler toplumun milli ve manevi değerlerinin, genel ahlakın, ailenin korunması ilkesine aykırıdır."filime para cezası gelmis

  28. Asude Karaca

    Asude Karaca2 aylar önce

    Ya yeyer hasta o şöyle o böyle o sizden akıllı zaten ayyyy ggıcık oldum be

  29. sevda

    sevda2 aylar önce

    Enver sen nasil bir insansin ya adam sana her seyi anlatti ayrica Şirinin günlüğünü okudun,Sarpın denize düşürüldüğü videoyuyu da izledin bu adamla derdin senin??

  30. Vizyon Mobilya

    Vizyon Mobilya2 aylar önce

    ya şu hatıce ne ıcıyo acaba bızde içelim aynısından. bu kadar ruhsuzluk bu kadar rahatlık olmaz yaa..

  31. koşka koşka

    koşka koşka2 aylar önce

    Hayatda garcekdande boyle kardeşlar var malisev boyle kardeş olmaz olsun

  32. Natsuki Kane

    Natsuki Kane2 aylar önce

    10:50 40 bölümdür hasta amk yatırın hastaneye

  33. Teknik Servis

    Teknik Servis2 aylar önce

    Bu şirin ne kız ya 😂

  34. Ed Czr

    Ed Czr2 aylar önce

    Yılan şirin seni

  35. Ed Czr

    Ed Czr2 aylar önce

    Allah desem kaç kişi beğenir

  36. Vdhhrh Hhsbsbbs

    Vdhhrh Hhsbsbbs2 aylar önce

    dinle oyun olmaz

  37. Rūveyda IŞIKKAYA

    Rūveyda IŞIKKAYA2 aylar önce

    enveri bornozluyken ciddiye alamıyorum sbdhdh

  38. Gunel Ismayilli

    Gunel Ismayilli2 aylar önce

    jandandjsjqjqn 😂😂 sinirləm bozuldu 😂😂

  39. Lolo mezo

    Lolo mezo2 aylar önce

    Again Sarp is innocent and don't deserve such a behaviour from Anver who knows well everything happened coz of his evil daughter this is completely unfair

  40. fatma gül

    fatma gül2 aylar önce

    Ya bu hatice cok ruhsuzz aşırı ruhsuz

  41. zeyno bek

    zeyno bek2 aylar önce

    sarpa çok üzüldüm onun hiçbir suçu yok kiiiiiiii

  42. NDNG-Semih TR

    NDNG-Semih TR2 aylar önce

    Şirin garanti kafadan

  43. Berkay Cansu

    Berkay Cansu2 aylar önce

    Allahım yarabbim hatice hâlâ sirini savunuyo bu kadarda malını görmedim

  44. DOLCE MUSİC

    DOLCE MUSİC2 aylar önce

    Videoma göz atar mısınız rica etsem

  45. Bilgi Kutusu

    Bilgi Kutusu2 aylar önce

    Enveri ciddiye alamıyorum didkdkdmdkfk

  46. Oyuncu adı mabel. x

    Oyuncu adı mabel. x2 aylar önce

    Ya şu envere gıcık oluyorum gıcıkkkkkkkk enver

  47. Gizem bektaş

    Gizem bektaş2 aylar önce

    Hatice Mal gibi ya

  48. Sioner- Aliata

    Sioner- Aliata2 aylar önce

    Yorum tutsun götümü açıcam

  49. Serdar Yıldırım

    Serdar Yıldırım2 aylar önce

    Bunlar neden hiç kapı deliğinden bakmıyor amk

  50. Tomori Nao

    Tomori Nao2 aylar önce

    Çünkü dizi.... ;-;

  51. Ceyda Yıldız

    Ceyda Yıldız2 aylar önce

    Ya yeter Sarp’ı bu kadar kötü göstermeyin

  52. Eda Ziyagil

    Eda Ziyagil2 aylar önce

    Şu fotoğrafları bi ben göremedim

  53. mustafa memis

    mustafa memis2 aylar önce

    bu enveri mal

  54. Alp Aslan

    Alp Aslan2 aylar önce

    Bi benmi Şirine acayip gıcık oluyom

  55. tabip kız

    tabip kız2 aylar önce

    Helal olsun sarp şirinin bu halleri😂

  56. moon sun

    moon sun2 aylar önce

    Amam hatice ya hastaysa tedavi olsum tuh hastasi

  57. cavid C

    cavid C2 aylar önce

    Sen anlat karadeniz son bölüm

  58. yiğit pro 2

    yiğit pro 22 aylar önce

    Şirin den nefret ediyorum o fotoğraflar olmasa sarp bahara geri döner

  59. Nuran Kesici

    Nuran Kesici2 aylar önce

    Geber şirin sen geber herkes rahat edecek bundan eminim

  60. Cihan Emir

    Cihan Emir2 aylar önce

    O zaman dizi nasıl reyting yapacak 🤔🤔🤔

  61. Merve Haydar Aka

    Merve Haydar Aka2 aylar önce

    Bu dizinin olmassa olmazı, konusu, heycanı Şirin değil. Aksine izleyiciyi boğuyor. Şirini hastaneye yatırsalar bile inanın dizinin konusu çok güzel farklılıklarla devam eder Bu dizinin şirinsin daha güzel olucağını tahmin ediyorum.

  62. Ayşegül Aksoy

    Ayşegül Aksoy2 aylar önce

    Hasta degil manyak niye kendi çikarlarini duşunmeyi biliyor hastaligin arkasina saklanmasin anneside buna çanak tutmasin

  63. sercan demcinli

    sercan demcinli2 aylar önce

    sikişme hastası ilginç araştırılsın _Şirin_ _boğa_ burcudur.

  64. füzyon tepkimesi

    füzyon tepkimesi2 aylar önce

    Off Hatice hala hasta o diyo ndjdndj

  65. Chen Yi

    Chen Yi2 aylar önce

    Hatice senin ağzını yüzünü siksinler de sus artık hala şirin orospusunu savunuyo sarpın ne suçu var lan enver sen de bi kendine gel artık moruk

  66. elif atar

    elif atar2 aylar önce

    Hatice ağzına tukuriyim bu ne ya

  67. Nazlı Şny

    Nazlı Şny2 aylar önce

    Şirinde korkuyomuş meğer 😂 kız şirin o nasıl koşuş 😂

  68. Çiçekli Mutfağım

    Çiçekli Mutfağım2 aylar önce

    Çok agir bir dizi sıkıyor

  69. Murat Eren

    Murat Eren2 aylar önce

    Sarpppppp

  70. taylor tailor

    taylor tailor2 aylar önce

    Aşırı yavaşşşş dizi

  71. Yaman Sanem

    Yaman Sanem2 aylar önce

    Şeytan bu şirin pislıgın teki

  72. salih özkan

    salih özkan2 aylar önce

    Şiir yazıp seslendiriyorum edit yapıyorum ve sadece 80 abonem var ve 58 video sadece desteğinize ihtiyacım var kanala girip göz atarsanız anlarsınız eğer hakedilecek bişey değilse değmiyosa abone bile olmayın lütfen göz atıp emeğe karşılık verin🙏🙏

  73. Celal Gökdemir

    Celal Gökdemir2 aylar önce

    Bu manyak Şirin’i hastaneye yatırsalar çok iyi olur vallahi

  74. Retchup Retro

    Retchup Retro2 aylar önce

    O kadar videodan sadece sarpınki giriyor trende fark bu 👌

  75. Dilara Erdoğan

    Dilara Erdoğan2 aylar önce

    Sarp❤

  76. erin Uzun

    erin Uzun2 aylar önce

    Sarp bela getirdin keşke ölmüş olaydın

  77. Mahsun

    Mahsun2 aylar önce

    Senarist,eğer Enver dede şirini evden kovarsa lütfen Şirin’i bir pavyon yada kerhanede çalıştırın.Ait olduğu yer orası. xD

  78. inci inci

    inci inci2 aylar önce

    😂😂😂

  79. Sabina Aliyeva

    Sabina Aliyeva2 aylar önce

    Oy tutub beni yikildim🤣

  80. winxs zeynep azra alaz

    winxs zeynep azra alaz2 aylar önce

    🤣🤣🤣🤣

  81. Gökhan Serhat

    Gökhan Serhat2 aylar önce

    Enver ve bornozu :D

  82. DONT BELİEVE

    DONT BELİEVE2 aylar önce

    Çalan müziğin adını bilen var mı?

  83. Dilara Erdoğan

    Dilara Erdoğan2 aylar önce

    Cansın sen Sarp❤

  84. Şirin Şentürk

    Şirin Şentürk2 aylar önce

    Dün malesef izleyemedim neden yutupda tekrarını yayinlamiyorsunuz sinir oldum

  85. Tomori Nao

    Tomori Nao2 aylar önce

    Telif atıyorlar

  86. Samsung Grandprime

    Samsung Grandprime2 aylar önce

    Bir günde bir şey olmayıversin jahhahajjaja😂😂😂

  87. Hilal Aksoy

    Hilal Aksoy2 aylar önce

    bu kızı nasıl evinize aldınız böyle evlat olmaz olsun bir değil iki değil daha da yapıcak hiç mi ders almadınız annelik babalık evladın her yaptığına göz yummakla olmuyo siz her şeyi hak ediyorsunuz.. şirin de haklı ne yapsa bir şekilde affediliyor zaten

  88. Bay İskambil

    Bay İskambil2 aylar önce

    Hastaysa hastalığını bilsin ama hee Şirinin sürekli haklı çıkmasından bıktım artık yeter yaa!!

  89. Narcicegi &Yaser

    Narcicegi &Yaser2 aylar önce

    Enver baba sağlına dikkat et çok hararetli tartışmalar yaşandı 🧐

  90. Hilal Aksoy

    Hilal Aksoy2 aylar önce

    sarp şirin bu teklifi yaptığında her şeyi ortaya çıkarsaydı keşke deseydi ailesine kızınızın gerçek yüzü bu diye şirin o korkuyla iliğini verirdi sarpda bu duruma düşmezdi ne biliyim başka bi yol bulabilirdi yani tabi böyle olunca daha çok izlenir olay uzar tabi sizde haklisiniz!

  91. miss teacher

    miss teacher2 aylar önce

    Enver dedeye kurban ol sarp efendi

  92. Negar Dargahi

    Negar Dargahi2 aylar önce

    Sirin=💩

  93. ARBAH ARBAH

    ARBAH ARBAH2 aylar önce

    Aklayamiyorsunuz sarp ınizi boşuna debelenmeyin daha fazla batıyor

  94. Nevin GOKCEN

    Nevin GOKCEN2 aylar önce

    KOTULUKLERINE DEVAM EDECEK MI .YETER ARTIK SU SIRIN I YA TEDAVI ETTIRIN YA DA OLSUN VALLAHI SIRIN HERKEZI CILDIRTTI. NEVIN GOKCEN ANKARA

  95. Selver Demir

    Selver Demir2 aylar önce

    Sokranan yaşlı teyzeler gibi Enver

  96. DİLEĞİN İĞNESİ

    DİLEĞİN İĞNESİ2 aylar önce

    Şirine sinir oluyom😠

  97. merve nilay kendirci

    merve nilay kendirci2 aylar önce

    Zıkkımın dibi be. Hasta o, hasta o. Yatırın lan şunu kliniğe.

  98. Mehmet Can

    Mehmet Can2 aylar önce

    Şirini sikesim geldi...

  99. Reyyan Nur Ural

    Reyyan Nur Ural2 aylar önce

    10:21 bir arkadaşım saçma bir fotoğrafımı görünce böyle oluyorum

  100. Reyyan Nur Ural

    Reyyan Nur Ural2 aylar önce

    10:21 sabah alarm çalınca aynen böyle oluyorum

  101. Sahte minişler Tv :3

    Sahte minişler Tv :32 aylar önce

    *slm* ehehuhuh 🤪

  102. Yağmur İkbal AKTAŞ

    Yağmur İkbal AKTAŞ2 aylar önce

    Ya bu Allah'ın cezasını trende sokanın var ya ben..

  103. Retchup Retro

    Retchup Retro2 aylar önce

    Yağmur İkbal AKTAŞ kes sesini bi sn

  104. Sahte minişler Tv :3

    Sahte minişler Tv :32 aylar önce

    -sananeeeee-

  105. Bay İskambil

    Bay İskambil2 aylar önce

    Tabi sizin kızınız kanatsız melek onun yaptığı ANORMAL şeyler madem sıze normal geliyor ona kızmıyorsunuz o zaman Sarpa Hic kızamazsınız! Aa ama Sarp bi geldi dıye günah keçisi oldu dimi keşke Sarpa o kadar kızdıgınız gibi Şirinede kızsanız..

  106. Nilgün Araç

    Nilgün Araç2 aylar önce

    Serkan Kayhan i

  107. Füsun Erkişi

    Füsun Erkişi2 aylar önce

    Burada ki Şirin’i Yeşim Salkım’ın benzetenler,yani ruh hastası olması bakımından👍

  108. Safiye Ozturk

    Safiye Ozturk2 aylar önce

    Oyunculuk iyi ama senaryo artık saçmalıyo

  109. imposibble moment

    imposibble moment2 aylar önce

    Haticede tepki vermiyor hiç

  110. guaj boya

    guaj boya2 aylar önce

    Ya bu hatice niye put gibi soğuk nevale

  111. Cennet Tuna

    Cennet TunaAylar önce

    Askim

  112. guaj boya

    guaj boya2 aylar önce

    +Princess karı tepkisiz ya 😂

  113. Princess

    Princess2 aylar önce

    8:32 😂

  114. guaj boya

    guaj boya2 aylar önce

    Sarp niye psikopat gibi konuşuyor

  115. Fidan Hsnlizade

    Fidan Hsnlizade2 aylar önce

    Artiq psikopat yaptılar garibimi